Mikor a Mercedes megnyerte a Német Túraautó Bajnokságot, vagy ismertebb nevén a DTM-et a CLK versenyváltozatával, akkor hatalmas volt a lelkesedés és nekiálltak egy igazán durva utcai változatot készíteni az elegáns kupéból a versenyautó stíluselemeivel. A Mercedes-Benz CLK DTM kupé változatából összesen 100 darab készült, a kabrióból még ennél is kevesebb, csupán 80 példány. Ezek az autók egyre értékesebbek, különösen egy ilyen keveset futott, gondosan szervizelt példány, mint ez.
2005-ben gördült le a szalagról a fekete színű CLK DTM és azóta csupán 21 800 kilométert futott. Szervizben ennek nyomán persze nem sokszor járt, de azon kevés alkalommal, amikor mégis eljött az időszerű karbantartás, akkor Mercedes szervizbe vitték az autót. Elég látványosan más az autó, mint a mezei CLK modellek, a hatalmas hűtőnyílás a lökhárítón eleve árulkodó, aztán ott vannak az autó oldalából kiugró szélesítések, a nagy felnik mögött lévő hatalmas fékek és persze a hátsó szárny.
Minden felesleges elemet kidobtak a beltérből, amit a hátsó ülésekkel kezdtek, annak helyén karbon keresztmerevítő van és bukócső. Itt van az első karbonvázas kagylóülések öveinek bekötési pontja is. Az apró váltókar már jelzi, hogy itt valójában a lapított sportkormányról érdemes kiválasztani a megfelelő fokozatot az öt közül. A Mercedes-Benz CLK DTM 7 perc 54 másodperc alatt ér körbe a Nürburgringen.
Motorja 5439 köbcentis, V8-as, melyre kompresszor került, így a teljesítménye 6100-as fordulatnál 582 lóerő, ami mellé 800 Nm nyomaték társul. 3,9 másodperc alatt gyorsul 100-ra, a végsebessége 322 km/óra. Ezek az adatok már csak azért is érdekesek, mert nem sokkal marad el a Mercedes-AMG GT R-től, mely a vállalat legújabb csúcsgépe. Nem csoda, hogy akár 60 millió forintnak megfelelő összegért is elkelhet az aukción.