Az önvezető autók fejlődése és fejlesztése hatalmas felelősség, amit rengeteg nyitott kérdés és megannyi fájdalmas dilemma övez. Mert hiába próbál a biztonságra mindig nagy hangsúlyt fektető Mercedes bolondbiztos rendszert autóiba építeni, ha a magát okosnak gondoló sofőr egy jól rögzített kábellel átveri a rendszert.

Mert a Mercedes egy minimális idő elteltével megköveteli a kormányra tett kezeket, ezzel elvileg biztosítva a sofőr figyelmét. Erre szükség van egy mindössze sávtartásra, jó esetben megfelelő vészfékezésre képes autonóm vezetéssegéd esetén, ami néhány újabb trükköt leszámítva minden, amire ma autó magától képes.

Erre jönnek a zsenik, és kormányra aggatott kólásflakonnal, töltőkábellel verik át az érzékelőket, és másznak át a hátsó ülésre, vagy ülnek át a jobb oldalra, cigarettát pöfékelve. Ezek az arcok akkor is autóba ülnek majd, amikor már teljes önvezetésre képes lesz a technika, és garantáltan megtalálják a módját, hogy belepiszkáljanak a rendszerbe.