Ma egyre kívánatosabb tud lenni egy megfelelő állapotban fennmaradt E39-es BMW, különösen V8-as motorral hívogató az elegáns bajor limuzin, de rettentően sok van belőle és ezért sokak szemében nem igazán különleges. Bizonyára mindenkinek ismerős ez a látvány:

Bármennyire is furcsán hangzik, ez itt valójában egy BMW 1
Bármennyire is furcsán hangzik, ez itt valójában egy BMW 2

Bármennyire is furcsán hangzik, ez itt valójában egy BMW

Bármennyire is furcsán hangzik, ez itt valójában egy BMW

Bármennyire is furcsán hangzik, ez itt valójában egy BMW 11
Bármennyire is furcsán hangzik, ez itt valójában egy BMW 12
Bármennyire is furcsán hangzik, ez itt valójában egy BMW 13
Bármennyire is furcsán hangzik, ez itt valójában egy BMW 14
Bármennyire is furcsán hangzik, ez itt valójában egy BMW 15
Bármennyire is furcsán hangzik, ez itt valójában egy BMW 16
Bármennyire is furcsán hangzik, ez itt valójában egy BMW 17
Bármennyire is furcsán hangzik, ez itt valójában egy BMW 18
Fotó megosztása:

Bizony, az 5-ös tulajdonosa megunta már ezt, ezért úgy döntött, hogy szétkapja a gépet és a 2000-es évek német technikájára ráolvasztja a Volga karosszériáját. Ennek a folyamatnak hamar neki is állt, ami közben azért biztos elgondolkozott egyszer-kétszer, hogy a jó állapotú BMW-vel érdemes-e ilyesmit tenni:

Bármennyire is furcsán hangzik, ez itt valójában egy BMW 19

Egy ponton azonban már nem volt visszaút, az M24-es Volga mindenképp megszületni látszott és a végeredmény meglehetősen harmonikusra sikerült. Ahogyan a motor és a komplett hajtás, valamint a futómű megmaradt, úgy a beltérrel sem vacakoltak sokat, azt is betöltötték a Volga testébe. Pontosabban az orosz limuzint szabták addig, amíg tökéletesen össze nem csiszolták az alapokkal. Az eredményre nem sok panasz lehet:

Bármennyire is furcsán hangzik, ez itt valójában egy BMW 20