Fénykorát élte a Német Túraautó-bajnokság, vagyis a DTM a 90-es években, amikor még olyan autókkal versenyeztek, amiknek tényleg volt utcai változata. A ma ismert és rendkívül vágyott típusok java ekkor szerezte hírnevének javát. Ilyen az M3-as BMW vagy éppen a 190-es Mercedes, ami ma a C-osztálynak felel meg. A 190E Evolution II ma már szinte elérhetetlenül drága és gyűjtői darabnak számít, ellentétben a kevésbé jó állapotú, hagyományos modellekkel. Ahogyan a W204-es C63 AMG-ből is nagyobb eséllyel akad a horogra. Ezért ezt a kettőt építette egy autóba a Piper Motorsport.

Van valami egészen meglepő ebben a 190-es Merciben 1
Van valami egészen meglepő ebben a 190-es Merciben 2

Van valami egészen meglepő ebben a 190-es Merciben

Van valami egészen meglepő ebben a 190-es Merciben 19
Van valami egészen meglepő ebben a 190-es Merciben 20
Van valami egészen meglepő ebben a 190-es Merciben 21
Van valami egészen meglepő ebben a 190-es Merciben 22
Van valami egészen meglepő ebben a 190-es Merciben 23
Van valami egészen meglepő ebben a 190-es Merciben 24
Van valami egészen meglepő ebben a 190-es Merciben 25
Van valami egészen meglepő ebben a 190-es Merciben 26
Van valami egészen meglepő ebben a 190-es Merciben 27
Van valami egészen meglepő ebben a 190-es Merciben 28
Van valami egészen meglepő ebben a 190-es Merciben 29
Van valami egészen meglepő ebben a 190-es Merciben 30
Van valami egészen meglepő ebben a 190-es Merciben 31
Van valami egészen meglepő ebben a 190-es Merciben 32
Van valami egészen meglepő ebben a 190-es Merciben 33
Van valami egészen meglepő ebben a 190-es Merciben 34
Fotó megosztása:

A két autót lemezig kipakolták és szétvágták, aztán addig reszelgették a C-osztály alapjait, amíg rá nem tudták húzni a 190E karosszériáját. Nem lett észrevehetetlen sleeper belőle, mert a nyomtáv és számos elem megkívánja a teret, így a W201-esre felkerült az Evo szélesítés, majd a klasszikus kékesfekete színre fényezték, amilyenre egy kivétellel az összes Evo II-est. A legizmosabb 190-es eredetileg 231 lóerős volt. Nos, most ennél jóval több akad.

Van valami egészen meglepő ebben a 190-es Merciben 35

Ezzel ellentétben a C63 AMG 6,2 literes, V8-as motorja 450 lóerőt teljesít. Ez természetesen bőven elég lenne az új autóhoz is, de képesek voltak rádobni egy kompresszort. Az alkotók egyelőre nem árulták el, hogy így hány ló lakik az ördögi gépben, vagy hogy mennyi idő alatt gyorsul 100-ra, de azt ígérik, hogy hamarosan előállnak ezekkel a számokkal is. Annyi biztos, hogy sem lassú, sem halk nem lesz.

Van valami egészen meglepő ebben a 190-es Merciben 36