1972-ben alapították a német Arden nevű vállalkozást, mely már a kezdetektől Jaguarok és Land Roverek tuningjával foglalkozik. Semmi drámai változást nem eszközölnek az autón, csupán némi mérnöki finomhangolást ejtenek meg az autókon. Meglepően sikeres ez a program, hiszen például XJ-ket már 35 éve reszelnek és eddig 234 darab Jaguart valamint Daimler Double Six-et alakítottak át. Az elegáns angol limuzin így sokkal inkább passzol a mai elvárásokhoz.

Az autó formájához nem nyúlnak, csupán a 18 colos felnikre húzott 245 széles gumik lehetnek árulkodóak, melyek legfőképpen azért kellenek, mert az Ardennél fékeket is kezelésbe veszik. Dolgoznak ezen kívül az autó alvázán, rugózáson és állítható Koni legéscsillapítókat szerelnek be a jobb úttartás kedvéért. A fekete maszkon kívül az első lökhárítóról ismerhető még fel a tuningolt XJ, melynek szintén funkciója van, erre a motor hűtésének optimalizálása miatt van szükség. Mert a 12 hengeressel bizony foglalkoztak.

Az Arden átdolgozta az 5,3 literes, V12-es motor szívócsatornáját és fojtószelepeket, valamint új kipufogó rendszert és motorvezérlőt kap. Míg az autó teljesítménye eredeti állapotában, évjárattól függően 250 és 295 lóerő közötti, addig az Arden mérnökei 320 lóerőt hoztak ki belőle, ami mellé 433 Nm nyomaték társul. Ezzel az 1,8 tonna körüli limuzin 238 km/órás végsebességre is képes, mely valamivel magasabb a gyárinál.