Bár már nem akkora a lendület, a 3-as BMW továbbra is roppant népszerű autó, melynek negyedik generációja kerül elérhető közelségbe sokak számára. Végtelenül sok változata van, a dízel kombitól a nagymotoros kupéig, melyből sokan könnyedén választanak maguknak egy megfelelőt. Sok a levitézlett példány, így egy olyan jó kiállású darabot könnyen ki lehet szúrni a forgalomban, mint amilyen ez a Touring is. Ám közelebbről nézve már látható, hogy valami nem stimmel. A gépháztető és a lökhárítók sem gyáriak, ahogyan a kerekek feletti sárvédőszélesítések sem voltak soha opcionális tételek. Ahogyan ezek a méretes fékek sem:

Ez a közel húsz éves BMW E46 még összkerék-hajtású 325i formájában gördült le a szalagról, most azonban egész más célokat szolgál a családiasabb verzió. A motortérben ugyanis már az M3-as 3,2 literes, szívó sorhatosa van és továbbra sem csak a hátsó kerkeket hajtja. Az Orient kék színű, 343 lóerős kombi így egészen egyedülálló darab lett. Eladója is tisztában van azzal, hogy a belé fektetett munkának ára van, ezért több mint 7,5 millió forintnyi dollárért kínálja az amerikai Denverben.

Miért kerül 7,5 millióba ez a 20 éves 3-as BMW? Megfejtés a motortérben! 2

szöveg