A luxusautók és sportautók szervizelése elég költséges mulatság és persze rettentő sok pénzt emészt fel. Azt már tudjuk, hogy hány istenverte csavartól kell megszabadítani a Bugatti Veyront egy olajcsere kedvéért, de most nyugodtabb vizekre eveztek a Royalty Exotic Cars műhelyében. Legújabb alanyuk a Ferrari egyik legnépszerűbb autója, a 488-as, melynek nyitható tetős Spider változatán cserélnek majd olajat.

A Veyronnál kevésbé bosszantó, de csápos emelő nélkül ez is megoldhatatlan feladat. Az olajszűrőt még egyszerűen ki lehet kapni a motorból, de a leeresztő csavarhoz csak a diffúzoron keresztül vezet az út. A síkra burkolt padlótól kell megszabadítani az olasz gépet, ami azonban nem jön le csak úgy, hiszen ezen támaszkodik az autó is, itt az emelési pont.

Épp ezért újra földre kell tenni az autót, kihorgászni alóla a felesleges alkatrészeket és újra felemelni, aztán kezdődhet a használt olaj leeresztése.