2010-ben ünnepelte 75. születésdnapját az angol Jaguar, amire elkészítették a vállalat arculatához illeszkedő C-X75 nevű sportautó koncepcióját. A gázturbinás hibrid hajtáslánc igazán újító szellemű volt. Annyira, hogy meg sem valósult, később aztán 1,6 literes turbómotorral helyettesítették a szokatlan erőforrást, természetesen mellé elektromos hajtást is csaptak, így 800 lóerős teljesítményű a tanulmányautó. Azonban még így sem kapta meg a zöldlámpát a sorozatgyártás felé, így megmaradt egy igazán szériaközeli koncepciónak.

Ez az autó lehetett volna a szintén kalandos életű XJ220-asnak a méltó utódja, de nem hagyták veszni. 2015-ben a világ leghíresebb titkosügynöke, James Bond beült az Aston Martin DB10-esbe, a vele szemben álló főgonosz számára pedig öt autót épített a Jaguar a Williams Advanced Engineering segítségével. A csővázra épülő autó megkapta a C-X75 formáját, de a futóművet például egy 911 GT3 raliautóból költöztették át, hogy bírja a hajszát Róma utcáin. A látvány kedvéért hidraulikus kézifék is került az autóba.

Főgonosztól eladó a filmsztár sportkocsi 2

Most pedig az egyik forgatáson használt példányt eladásra kínálják egyenesen a főgonosz alól, hiszen a világ már meg van mentve, nincs rá szüksége. A külső megnyerő, a beltér már jóval kevésbé, hiszen itt semmi nem működik, csupán néhány funkció gombját tették a műszerfal alá helyezett dobozba. A hajtás távolról sem hasonlít az eredeti elképzelésre, a filmhez használt autóban 5 literes, kompresszoros V8-as motor dolgozik, aminek 500 lóereje biztosan szépen mozgatja a bódét. Az autó áráról elegánsan hallgatnak.