Egy  mellékúton szállt el a Porsche a Man-szigeten, ahol a sofőrt elkaphatta a száguldás szelleme. Hatalmas repülése egy legelőn ért véget, a Porsche kettészakadt, de a vezető szerencsére megúszta könnyebb sérülésekkel.

Szó szerint elszállt, majd kettészakadt a ritka Porsche 911 1

képek: Facebook.com/SmealeFarmCottages

Szó szerint elszállt, majd kettészakadt a ritka Porsche 911 2Szó szerint elszállt, majd kettészakadt a ritka Porsche 911 3Szó szerint elszállt, majd kettészakadt a ritka Porsche 911 4

A Porsche 911 GT3 RS a stuttgarti gyártó legfélelmetesebb célszerszáma, igazi pályagép, rendszámmal használható versenytechnika. A képek alapján nem tudjuk megállapítani, hogy a 991-esből melyik évjárat a gép, de facelifttől függetlenül kegyetlen erős, és veszélyes. E jelenlegi frissített verzió  3,2 mp alatt gyorsul 0-ról 100 kilométer /órás sebességre és 310-zel szemben 312 km/órás végsebességre képes.

A motorházfedél és az első sárvédők is szénszálerősítésű műanyagból készülnek, de a karbonelemek zöme színre fújt, így nem látni őket. A súlytakarékosság jegyében az ajtókból kibillenő tárolókat sima háló helyettesíti.  4,0 literes a motor, teljesítménye 520 lóerő. maximális forgatónyomatéka 470 Nm.

265/35 R20  az első és 325/30 R21 a hátsó gumiméret, változatlanul a Michelin szállítja a szívómotoros Porschék ászának új sportabroncsait, és mivel pályára szánt gumikról van szó, ezért tűnhet kopottnak a képek alapján, ezeket inkább száraz, enyhén nedves aszfaltra optimalizálják, nincsenek nagy vízelvezető árkok a mintázatban.