Amikor a B5-ös generáció tervezése és fejlesztése folyt, a Volkswagen rettenetes veszteségekkel küzdött. 18 éve mégsem ócska látszatmegoldással váltották le a Passatot, hanem egy olyan autóval, amely hatalmas ugrás volt. A csak 2-3 évvel korábban bemutatott Carina E vagy a Laguna I is szánalomra méltóan egyszerűnek hatott egy jól felszerelt Passat mellett.

Sokkal igényesebb konstrukció érkezett, és a minőségérzet is hasított a szűk karosszériaillesztésekkel meg a műszerfal puha műanyagával. Azóta eltelt jó 20 év, a B5-ös  Passat pedig nem igen akar kikopni a hazai utcaképből. A fiatalok előszeretettel játszanak vele Need for Speedet a mai napig – nem csak itthon, Ausztriában és Németországban is -, legalábbis ami a optikai tuningot illeti.

Olvasónk küldte a fotókon látható eladó Passatot, a kérdésünk csak az, hogy ebben az állapotban könnyebb lesz új gazdát találni neki, vagy sokkal nehezebb?

Mi az utóbbira tippelnénk, hiszen ha még valakinek ínyére is van a tuning, akkor sem biztos, hogy az ő ízlése szerint van megépítve az autó, talán inkább egy gyári állapotút vásárol, és saját magának cicomázza fel. Oké, az is igaz, hogy ezt visszaállítani gyárira már nem érné meg, így kell megpróbálni eladni. Semmiképp nem egyszerű, hiszen 1 millió forintról beszélünk, plusz a rengeteg műanyag elemtől át sem lehet vizsgálni tüzetesen a karosszéria állapotát.

Egy 10-es skálán, szerinted mennyire lesz nehéz eladni? (az 1-es a könnyű)

2,016 szavazat - átlag: 7.2 (10-ből)

Egy 10-es skálán, szerinted mennyire lesz nehéz eladni? (az 1-es a könnyű)


Forrás: Használtautó.hu