Szebb napokat is látott már szegény 520i, bár jelenlegi gazdája elmondása alapján elég sok forintot öntött bele, mégsem lett az igazi, ezért azt kéri, hogy valaki szabadítsa meg tőle, mert már nem bírja.

Az E34-es BMW-t egyébként 1988–1994 között gyártották, a képeken látható modell pedig egy elég korai széria, ugyanis 1989-es évjáratú.

“Sziasztok. Könyörgöm valaki takarítsa el ezt a szart. 1989es m20b20as motorral. Ráköltöttem az életem. Mellé adok 3 levél xanaxot. Minden új kb a motortérben. Telefonon elmondom mit cseréltem, egyszerűbb elmondani, hogy mit nem. Cserelve: Önindító Fűtőradiátor Termosztat Hűtő Gyujtaseloszto Gyertyak Lesíkoltatott 2-3 ezer kmes hengerfej Új hengerfejtömítés Új hengerfej csavarok Az alja rohadás mentes viszont a 2 küszöb csúnya de nem szétrohadt A bal hátsó ívet az előző gazdája szétgec*zte (cserélve vagy a f*szom se tudja) Új akkumlátor Pollenszűrő, levegőszűrő cserélve Vonohorgos (hála az égnek).

Az E34 volt az első az Ötös sorozatban, amiből már kombi is készült. További érdekesség, hogy az 525iX volt az első összkerekes Ötös.

Friss műszakis (szeptemberben vizsgázott) Az eladás oka: Sírva használom minden nap. Öröm kiszállni. Az árából éves buszbérletet fogok venni. 4, 45ös difi (ez az egy jó benne) Jelenleg hajtókarcsapágyas! Ezért is ennyi. Az olajat csipegeti mint narkos kiscsirke a friss füvet. 300 ezer ft-ot szeretnék érte mert ennyiért vettem, igaz ennyit rá is költöttem b*szná meg a bajor k*rva jó isten. Helyileg Debrecen Tel: 06317817455 (upc phone) Bocsánat a trágár beszédért de a f*szom beleverem az egészbe. Átírható akár üzembentartóra is, csak vigyétek el. Ui: most, hogy azon gondolkozok, hogy mivel akaszthatnám fel magam beugrott, hogy az összes retkes szíj is cserélve lett.”

Forrás: Használtautó.hu