A szocializmus álomautója sokak számára a Lada 2103 volt. Főleg ebben a vadító vörös színben. Ikerlámpás orr és bőven mért króm, valamint 75 gyári lóerő tette a Balaton felé tartó, friss autópálya belső sávjának királyává. Ilyen ma már szökőévente egyszer kerül elő, és utána gyorsan eltűnik egy gyűjtő garázsában. Sosem lesz belőle újra eladó autó, ha megszületik az üzlet.

Ebben az aktuális eladó példányban mindössze 12 ezer kilométer van, a leírása szűkszavú, de a képek magukért beszélnek. Az ára pedig 4 650 000 forint.

Eladó a Kádár-korszak álomautója, a piros ezerötös állapota és ára is megdöbbentő 1Eladó a Kádár-korszak álomautója, a piros ezerötös állapota és ára is megdöbbentő 2Eladó a Kádár-korszak álomautója, a piros ezerötös állapota és ára is megdöbbentő 3Eladó a Kádár-korszak álomautója, a piros ezerötös állapota és ára is megdöbbentő 4Eladó a Kádár-korszak álomautója, a piros ezerötös állapota és ára is megdöbbentő 5Eladó a Kádár-korszak álomautója, a piros ezerötös állapota és ára is megdöbbentő 6

Még ma is kerülnek elő szalonállapotban garázsban hagyott Zsigulik, de inkább orosz oldalakon találunk hasonlóan csábító képeket. A képen szereplő VAZ 2102-es (Zsiguli kombi) 50 kilométerrel az órájában porosodva várta a felszabadulást, bővebb cikk, és még több kép itt érhető el. 

Eladó a Kádár-korszak álomautója, a piros ezerötös állapota és ára is megdöbbentő 7