Juan Domingo Perón már a 40-es évek közepétől aktívan részt vett Argentína politikai életében alelnökként, majd később háromszor is megválasztották elnöknek. Második felesége szintén híres, Evita Perón, aki sokat tett azért, hogy a munkások jobb körülmények között dolgozhassanak. Rendkívüli népszerűségnek örvendett és mindenben támogatta egykori katona férjének politikai pályafutását. Juan Perón igazán szerette az autókat, saját gyűjteménye is több luxusautóból és sportkocsikból állt, komolyan támogatta a motorsportot is, olyan pilótákkal ápolt jó kapcsolatot, mint Juan Manual Fangio.

Juen Perón második elnöksége idején tett szert egy egészen különleges olasz sportkocsira, az 1952-es évjáratú Ferrari 212 Interre, melyből alig több mint 70 darab készült. Perón autója azért is egyedülálló, mert csupán az ő autója viselte ezt a sárga-fekete színösszeállítású fényezést a Ghia által alkotott karosszériáján. Perónnak egy párizsi kiállításon tetszett meg az autó, melyet aztán közvetítőn keresztül vásárolt meg. Az argentin vámterheket még egy ilyen vezető sem fizette meg szívesen, ezért egy másik Ghia karosszériás Ferrari rendszámát kapta meg, hogy használtként érkezhessen meg. Ezt nem holmi utca sarkán lévő műhely, hanem maga a Ferrari intézte, de ez bevett szokás volt akkoriban a magas rangú ügyfelek mellett.

Juan Perónt puccsal állították fel az elnöki székből, de a Ferrari 212 Inter még Argentínában maradt és csak jóval később került az olasz származású Conrado Tennina tulajdonába, aki sokáig használta az autót, mely ezt követően átfogó felújításon esett át. A 2000-es évek környékén ismét tulajdonost váltott az autó és újabb felújítást is eszközöltek rajta, mely a motort is érintette, annak érdekében, hogy az eredeti állapotokat állítsák vissza. Azóta az autó több veteránautós szépségversenyről hozott el díjakat, mely remek visszaigazolása a kiváló restaurátori munkának és a ragyogó állapotnak is.

A 212-esekben 2,6 literes, három Weber karburátorral szerelt, Colombo V12-es motor dolgozik, melynek teljesítménye nagyjából 165 lóerő. Álló helyzetből 100 km/órás sebességre bő 10 másodperc alatt gyorsul, ami ma nem egy meghökkentő érték, de az 50-es évek közepén azért kielégítő dinamikát sejtetett. Nem mellesleg akár 180 km/óra felett is utazhatott az a szerencsés, aki bekerült a 212-esbe.

Egyedi megjelenése és gazdag története okán nem csoda, hogy aukción keres gazdát Juan Perón egykori Ferrari 212 Interje, melyért akár 530 millió forintnak megfelelő összeget is fizethetnek az előzetes becslések szerint.