Számos cég újít fel úgy klasszikus kocsikat, hogy azokat a mai kor technológiájával látják el. A Porsche 911 esetében például ott a Singer. Ez a cég azonban eddig megtartotta klasszikus motorhangot, nem úgy az Electric Classic Cars. A brit cég villanymotort szerelt egy oldtimer Porschéba.

Az 1979-es Porsche 911 Targát előbb restaurálták, felfrissítették (modern hifi, LED-es fényszórók stb.) majd következhetett az elektromos hajtás beépítése. Az akkumulátorokat Tesla roadsterből vették át. Az 54 kWh-s akkumulátorcsomag egy része az autó orrába, a korábbi csomagtartó helyére került, a többi pedig a motortérbe. De itt alakították ki az új csomagtartót is, mivel a motoroknak jóval kevesebb hely kellett.

A Porsche 911 E-t két villanymotor mozgatja, amelyekkel akár egy másodperccel jobban gyorsul 100 km/óráig a kocsi, mint eredeti benzinmotorjával. Ehhez a Power módot érdemes választani, de ha valaki inkább a hatótávra gyúr, akkor az Eco mód a barátja, ezzel és körültekintő vezetéssel, akár 320 km-t is meg lehet tenni a kocsival. Érdekesség, hogy a kocsiban van kézi váltó, ami igazán ritka megoldásnak számít.

Nemcsak a motorja, a hangja is erőteljesen megváltozott, a boxermotor bugyborékolása helyett itt elektromos sivítás kíséri az utazást. Bár az autó átalakítási költségeiről nincsenek információink, ne legyenek kétségeink, egy ilyen autó megépítése piszkosul sokba kerül. Nem véletlen, hogy megrendelésre készült.

Nem ez az egyetlen ilyen átalakítása a brit vállalkozásnak, hiszen Volkswagen Bogarat, Fiat 500-ast is láttak már el elektromos hajtással, de készült BMW CS is. Persze nem ők az egyetlenek, akik szerint ilyen is lehetne az autózás. A Gattaca című sci-fiben például a jövőben klasszikus megjelenésű, de elektromos hajtású autókkal közlekednek az emberek.