Kiszálltak megnézni a lenyűgöző tájat, egy valamiről viszont elfeledkeztek. Nem rögzítették az autót, ami szép lassan gurulva elindult a szakadék felé, majd jó húsz méteren keresztül zuhanva, rommá törve állt meg.

A pórul járt turisták a hatóságoktól kértek segítséget, az autót kedden este kiemelték a szakadékból, ez látható a felvételen. Valamiért minden helyi hírben kiemelték, hogy volt casco biztosítás az autón, és felmerül a kérdés: hiába tömték tele a németek autóipari csúcstechnikával az előző hetes szériát? A múlt elguruló autó okozta baleseteire visszatekintve néha tényleg a technika is okolható a balesetekért az emberi mulasztás mellett.

Biztos sokan emlékeznek még a fiatal színészre, Anton Yelchinre, akinek saját autója, egy Jeep Cherokee okozta a halálát. A kocsifelhajtóról legurult terepjárója a kerítéshez nyomta őt Los Angeles-i otthonában.  A Fiat Chrysler ezért több mint 1,1 millió autóját és terepjáróját hívta vissza világszerte az elektronikus sebességváltó-rendszer visszajelzései miatt, amelyeket a használók gyakran félreértenek. Ez a probléma eddig 41 sérülést, 212 balesetet és 308 esetben anyagi kárt okozott.

Az amerikai  National Highway Traffic Safety Administration 2012-ben, az előző hetest, a  2002 és 2008 között gyártott, Chris Bangle-féle szériát vizsgálta az elgurulással kapcsolatos reklamációk miatt. A  vizsgálatok pedig kimutatták, hogy az 50 bejelentett esetből 16-ban balesetet okozott az autó elgurulása, és ebből öt esetben személyi sérülés lett a következmény.