A Lexus IS200 lengyel sofőrje úgy döntött, hogy anyák napja közeledtével ráijeszt édesanyjára. Ehhez nem kell más a japán hátsókerekes szedánnal, mint egy jó körforgalom, ahol véletlenül megcsúszhat a far, és jöhet a káromkodás, amit még akkor is értünk, ha történetesen lengyelül hangzik el.

Amúgy a Lexus IS200 régi tuti tipp azoknak, akik BMW alternatívában gondolkodnak, és nem akarnak együtt élni egy kék-fehér emblémás bajorral. Dízel híján Európában háromféle soros hathengeres benzinessel terjedt el az autó. A leggyakoribb a 155 lóerős, szívó kétliteres. Nyugat-Európában előfordul mechanikus feltöltős változat is az IS200-ból, a TTE (Toyota Team Europe) kompresszorkitje esetében 205 lóerős teljesítménnyel.

Ezt a gyári garancia megtartásával utólag beszerelt feltöltőt 2001-ig kínálta a márka, amikor kijött a háromliteres benzines. 215 lóerős a csak automatikus váltóval társítható IS 300. Mivel csak motorkódja van az autónak, nincs motorszám, előfordul a nagyobb motor a kisebb helyén, kicserélése megoldható a kellő ráfordítással. – a típusról írt teljes használt körképünk itt olvasható.

A nyitókép pedig ebből a videóból lett kiollózva.