A fotókat olvasónk küldte, aki szerelőműhelyben dolgozik. A történet végtelenül egyszerű: Vásárlás előtti állapotfelmérésre érkezett hozzánk az 1999-es évjáratú Mercedes A-osztály, durván 200 000 kilométerrel az órájában. Emelőre raktuk, és akkor jött meglepetés, mert egyébként egészen rendben volt az autó, enyhén megette a rozsda. Rákérdeztünk, Ausztriából behozott járműről van-e szó, igen.

13681926_1403019629724643_1247147449_o13866737_1403019413057998_818627409_n13874731_1403019749724631_1006891550_n

Szerencsére Olaszországból tudtunk szerezni hozzá egész kedvező áron segédkeretet, így már tényleg patent kis autó.

13874938_1403019386391334_2041693650_n13875001_1403019206391352_1392177107_n13901703_1403019429724663_304518172_o

Azért gondoltuk rögtön, hogy osztrák autóval van dolgunk, mert a sógoroknál a só előszeretettel rásegít a korrózióra, főleg a sokat futott járműveknél láthatunk ilyet. Az A-osztály alja egyébként korrekt módon le van szigetelve, szépen műanyaggal, egyedül ott volt rozsdás, ahol nem volt burkolva.