Lehet utálni vagy szeretni, az vitathatatlan, hogy Ken Block felhelyezte a driftet a tréképre és kultúrát teremtett a gymkhana videókkal. Az első két részben Subaruk volánja mögött radírozott gumit az aszfaltra, ezek után a Fordban talált támogatóra, így a harmadik, negyedik, ötödök és hatodik részben alaposan felpiszkált Fiestákat tett keresztbe, a hetedikben Mustanggal veret.

kb-livery-2015-56c5b36f38f13

Most pedig itt a remek alkalom, hogy bárki Ken Block legyen, csupán 100 millió forintnak megfelelő valutára van szükség hozzá, hiszen a hatodik részben használt Hoonigan Racing Ford Fiesta WRC éppen eladó. Block ezzel az autóval állt rajthoz a ralikrossz-bajokság 2014-es szezonjában és 2015-ben ennek az autónak a továbbfejlesztett változatával nyerte meg az Ázsia-Óceánia Ralibajnokság nyitófutamát, a Rally of Whangarei-t.

kenblock3-1080x793-56c5b37f29241

A kétliteres, négyhengeres turbómotorból 600 lóerőt és 900 Nm nyomatékot préseltek ki többek között a Cosworth vezérlésnek köszönhetően, szóval rendesen csúcsra járatták. Mivel sem a rali-, sem a ralikrosszfutamokon nem lehet csak úgy nem lehet rajthoz állni, az FIA által jóváhagyott felfüggesztés, fékek, üzemanyagtartály és ülések kerültek az autóba, és állítólag a vevő egy teljesen felújított, versenyre előkészített WRC-t kap, amibe csak be kell ülni, majd tövig nyomni a gázt. Persze nem árt, ha a versenyzői licenc is ott lapul a zsebben.

Nagyjából ez az élmény fogadja az új tulajdonost

Kapcsolódó címkék: drift Fiesta Ford Gymkhana Ken Block