Lánnyal kezdjük, naná
Lánnyal kezdjük, naná

Olyan, mint egy 543 lóerős Swift

Olyan, mint egy 543 lóerős Swift

Lánnyal kezdjük, naná
De aztán jöjjön a Radical!
Nincs fél tonna, ellenben 252 lóerős
Boldog csehek nevei a Radical SR3-as oldalán
Meg van stabilizálva rendesssen!
És jöjjön az X-Bow
De előbb megint lányok
Jól mozog a pályán, pedig nehezebb és gyengébb, mint a Radical vagy az Ariel
Az X-Bow feneke
Csipegeti a gumit a pályán
A kormányt ki kell venni a ki/beszálláshoz
Nem bonyolult a KTM autó műszerfala, ahogy a KTM motoroké sem
Megint lányok: műszakváltás
Ez pedig egy Ariel Atom
Egybeöntött kagylópár
A kormány ebből is kijár kiszálláshoz
Ez sincs fél tonna, Civic Type-R blokk van benne
Ariel Atom 3 a pályán
Bérelhető, épp készítik elő a következő alkalmi utasnak
Lányok a Mustanggal megint
Caterham 7-ből is akad bőven a Morva-medencében
Állítólag nagyon kezes
Néha hiába kezes, csak elszáll
A pucérok közül a Caterham beltere a legautószerűbb
A Radical műszerfala
Menekül a Caterham, kergeti az X-Bow
Caterham erősen eltorzítva
Lány a Mustanggal c. pajkos sorozatunk
Lány a Mustanggal c. pajkos sorozatunk
Lány a Mustanggal c. pajkos sorozatunk
A magyarul is jólbeszélő szervező Corvette C06-osa
Egy kommersz Porsche
Készül a pályára a Ferrari 430
Etetni, ruházni nem olcsó mulatság
Menny lótás-futás pár perc adrenalinért!
Egy BMW Z3-as M kupé a sarokba vetve
Az ilyeneknek már utána sem fordultunk
Ebben a környezetben a Nissan 350Z sem tud érvényesülni
Egy szép és még töretlen Porsche pályaautó
Személyes kedvencem egy örökzöld csoda: E30 M3
M3 CSL
Na ugye!
Szép terc
Az Opel GT kakukktojás, azzal mi mentünk, a GM tesztautója
Befotóztam a Lotusba
Ebbe az Exige-be
Akinek bejött az élet
A civil autó, ezzel fel se ment a pályára
Szép sor
Elemében az M3
A főszervező Corvette-je
Olyan, mint egy 543 lóerős Swift 114
Nissan GT-R, itt nem kapta fel rá a fejét senki
A szép pálya-Porsche közelről
Játék a tér görbítésével
A mi kis Opelünk. Teszt hamarosan!
Készülnek az időmérésre
Térgörbített Ferrari
Nyitva és torzítva a Lotus Exige
Unalmas pillanatkép a pályán (Caterham, M3, GT-R)
Fotó megosztása:

Nincs fél tonna, ellenben 252 lóerős

Nincs fél tonna, ellenben 252 lóerős

Egy új háromajtós Suzuki Swift 1,3 970 kiló és 92 lóerő, azaz egy ló tíz és fél kilót mozgat. Ha a Swift 543 lóerős lenne, akkor ez az arány 1,79 lenne. Van olyan autó, amelyben ez az arány ennyi is, a Radical SR3 RS.

A kocsiról és a rendezvényről, ahol láthattuk, beszámoltunk már, viszont most kaptunk egy kis kiegészítő anyagot a nagyon könnyű, nagyon erős, úgy 55-60 ezer eurós autóról. Nézzék csak, így fest egy kör a Radicalból a Hungaroringen:

a videó a hirdetés után indul