Erős, sugárzó a forma, főleg a hatalmas hűtőrácsokkal
Erős, sugárzó a forma, főleg a hatalmas hűtőrácsokkal
Fotó megosztása:
Ritkább látvány a Range Rover, mint német konkurensei
Ritkább látvány a Range Rover, mint német konkurensei
Fotó megosztása:
Nem hosszúsága, inkább magassága és szélessége teszi naggyá megjelenését
Nem hosszúsága, inkább magassága és szélessége teszi naggyá megjelenését
Fotó megosztása:
A keresztirányú úthibákat nem kezeli tökéletesen, de ilyenkor sem zörög az SVR
A keresztirányú úthibákat nem kezeli tökéletesen, de ilyenkor sem zörög az SVR
Fotó megosztása:
Innen látják legtöbben az SVR-t, nehéz lépést tartani az 575 lóerős SUV-val
Innen látják legtöbben az SVR-t, nehéz lépést tartani az 575 lóerős SUV-val
Fotó megosztása:
Az SVR az SVO (Special Vehicle Operations) műhely legizmosabb darabja
Az SVR az SVO (Special Vehicle Operations) műhely legizmosabb darabja
Fotó megosztása:
22 colos felniken gurul az SVR, mégsem érezni nehéznek azokat
22 colos felniken gurul az SVR, mégsem érezni nehéznek azokat
Fotó megosztása:
Egyedi ismertetőjel a rombusz alakú nappali menetfény
Egyedi ismertetőjel a rombusz alakú nappali menetfény
Fotó megosztása:
Kapcsolható hangzás, kívül-belül izgalmasan szól
Kapcsolható hangzás, kívül-belül izgalmasan szól
Fotó megosztása:
Nem turbó, hanem kompresszor tölti a motort
Nem turbó, hanem kompresszor tölti a motort
Fotó megosztása:
575 lóerő és 700 Nm: az ötliteres V8-as két legfontosabb jellemzője
575 lóerő és 700 Nm: az ötliteres V8-as két legfontosabb jellemzője
Fotó megosztása:
Igényes anyagok, minőségi összhatás jellemzi az utasteret
Igényes anyagok, minőségi összhatás jellemzi az utasteret
Fotó megosztása:
Jól tartanak a hátsó ülések, a lábhely elég felnőttek számára is
Jól tartanak a hátsó ülések, a lábhely elég felnőttek számára is
Fotó megosztása:
Elöl bőséges a helykínálat
Elöl bőséges a helykínálat
Fotó megosztása:
Konfigurálható, digitális műszerfal
Konfigurálható, digitális műszerfal
Fotó megosztása:
Indításkor előrebillen a felső kijelző
Indításkor előrebillen a felső kijelző
Fotó megosztása:
Szépen mutat
Szépen mutat
Fotó megosztása:
Szép a digitális középkonzol, de nem a leggyorsabb
Szép a digitális középkonzol, de nem a leggyorsabb
Fotó megosztása:
A nyolcfokozatú váltó jól működik, érdemes a kormány mögötti fülekkel is használni
A nyolcfokozatú váltó jól működik, érdemes a kormány mögötti fülekkel is használni
Fotó megosztása:
Keskeny támlás, fejtámlával egybeépített kagylóülés. Szép és kényelmes is
Keskeny támlás, fejtámlával egybeépített kagylóülés. Szép és kényelmes is
Fotó megosztása:
Igényes dombornyomott logó a fejtámlán
Igényes dombornyomott logó a fejtámlán
Fotó megosztása:
Apró logó a kormány karbonmintázatán
Apró logó a kormány karbonmintázatán
Fotó megosztása:
Igazi terepjárós beállítások is elérhetők
Igazi terepjárós beállítások is elérhetők
Fotó megosztása:
Kijelző kijelző hátán
Kijelző kijelző hátán
Fotó megosztása:
Ne feledjük, ez az SVR
Ne feledjük, ez az SVR
Fotó megosztása:
Hátulra is jutott a karbonelemekből
Hátulra is jutott a karbonelemekből
Fotó megosztása:
1761 literig bővíthető a 784 literes csomagtartó
1761 literig bővíthető a 784 literes csomagtartó
Fotó megosztása: