Még mindig tökéletes városi autó az 500, elektromosan még inkább
Még mindig tökéletes városi autó az 500, elektromosan még inkább
Fotó megosztása:
Minden irányban nagyobb elődjénél, de nem óriási a változás
Minden irányban nagyobb elődjénél, de nem óriási a változás
Fotó megosztása:
A gyöngyház fényezés felára 400 000 forint, nagyon jól áll neki
A gyöngyház fényezés felára 400 000 forint, nagyon jól áll neki
Fotó megosztása:
Szinte ugyanolyan, mint volt, csak simább a dizájn, pedig teljesen új autó
Szinte ugyanolyan, mint volt, csak simább a dizájn, pedig teljesen új autó
Fotó megosztása:
Harmonikaszerűen csukódik össze a tető, Fiat feliratok díszítik a szövetet
Harmonikaszerűen csukódik össze a tető, Fiat feliratok díszítik a szövetet
Fotó megosztása:
Elöl már nincs Fiat embléma, csak az 500
Elöl már nincs Fiat embléma, csak az 500
Fotó megosztása:
Hátul még az e betűt is belecsempészték, visszatért a teli hátsó lámpa
Hátul még az e betűt is belecsempészték, visszatért a teli hátsó lámpa
Fotó megosztása:
3,6 méter hosszú, nincs az a parkolóhely, ahová ne férne be
3,6 méter hosszú, nincs az a parkolóhely, ahová ne férne be
Fotó megosztása:
Teljesen hangtalanul tud díszelegni bárhol, hihetetlenül jól áll neki
Teljesen hangtalanul tud díszelegni bárhol, hihetetlenül jól áll neki
Fotó megosztása:
Csinosak a részletei és ügyesen használták a retró vonásokat megint
Csinosak a részletei és ügyesen használták a retró vonásokat megint
Fotó megosztása:
És mindkettőbe ugyanakkora emberek ülnek... Ma már mást jelent az 500, mint 1957-ben
És mindkettőbe ugyanakkora emberek ülnek... Ma már mást jelent az 500, mint 1957-ben
Fotó megosztása:
Megmaradt a dupla lámpás dizájn, az új viszont kevésbé cuki tekintetet kapott
Megmaradt a dupla lámpás dizájn, az új viszont kevésbé cuki tekintetet kapott
Fotó megosztása:
Az a fonott puttony... Ilyen az újra már nem kerül, a kilógó irányjelző viszont aranyos
Az a fonott puttony... Ilyen az újra már nem kerül, a kilógó irányjelző viszont aranyos
Fotó megosztása:
17 colos kerekeivel kicsit rázós a közlekedés, kormányzása kimondottan városra hangolt
17 colos kerekeivel kicsit rázós a közlekedés, kormányzása kimondottan városra hangolt
Fotó megosztása:
Az új már nem pöfög és a csomagtartóját is hátul hordja
Az új már nem pöfög és a csomagtartóját is hátul hordja
Fotó megosztása:
Akár 85 kW-tal is tölthető, hagyományos köztéri oszlopról viszont csak 11-gyel, közel 4 óra a teljes töltés így
Akár 85 kW-tal is tölthető, hagyományos köztéri oszlopról viszont csak 11-gyel, közel 4 óra a teljes töltés így
Fotó megosztása:
Mindkét kábel jár hozzá, 230-as hálózatiról is tölthető
Mindkét kábel jár hozzá, 230-as hálózatiról is tölthető
Fotó megosztása:
Képes kiírni 295 kilométert is, 260 tűnik reálisnak, ha nagyon kihozzuk belőle a maximumot
Képes kiírni 295 kilométert is, 260 tűnik reálisnak, ha nagyon kihozzuk belőle a maximumot
Fotó megosztása:
Szintetikus nyünnyögése azért van, de a természet hangjaiba így sem rondít bele, tökéletes a kabrió élmény
Szintetikus nyünnyögése azért van, de a természet hangjaiba így sem rondít bele, tökéletes a kabrió élmény
Fotó megosztása:
A La Prima a csúcsfelszereltség, minden benne van a vezetéstámogatóktól a multimédián át a bőrkormányig
A La Prima a csúcsfelszereltség, minden benne van a vezetéstámogatóktól a multimédián át a bőrkormányig
Fotó megosztása:
Szépen hímzett az ülés, sok a Fiat felirat, de jól áll neki
Szépen hímzett az ülés, sok a Fiat felirat, de jól áll neki
Fotó megosztása:
Modern és retró a formavilág, kellett már egy ilyen új 500-as
Modern és retró a formavilág, kellett már egy ilyen új 500-as
Fotó megosztása:
Jó fogású és minőségérzetű az új kormány, alapesetben sajnos műanyag, a bőrért magasabb szintet kell választani
Jó fogású és minőségérzetű az új kormány, alapesetben sajnos műanyag, a bőrért magasabb szintet kell választani
Fotó megosztása:
Mindenképp digitális, kellőképpen informatív és változtatható a kijelző nagy része
Mindenképp digitális, kellőképpen informatív és változtatható a kijelző nagy része
Fotó megosztása:
Menetmód, kézifék és hangerő egymás mellett, utóbbinak lenne jobb helye is
Menetmód, kézifék és hangerő egymás mellett, utóbbinak lenne jobb helye is
Fotó megosztása:
Műanyag, ami szövetnek tűnik, a minősége is kérdőjeles, nézni jobb, mint hozzáérni
Műanyag, ami szövetnek tűnik, a minősége is kérdőjeles, nézni jobb, mint hozzáérni
Fotó megosztása:
Hátul kevés a hely továbbra is, ha nagyon kell, azért be tud ülni egy felnőtt is
Hátul kevés a hely továbbra is, ha nagyon kell, azért be tud ülni egy felnőtt is
Fotó megosztása:
Sokkal jobb a vezetési pozíció, állítható a kormány mélységben is
Sokkal jobb a vezetési pozíció, állítható a kormány mélységben is
Fotó megosztása:
A 10,25 colos multimédia a legnagyobb, ami elérhető, a szoftver könnyen kezelhető és logikus a felület
A 10,25 colos multimédia a legnagyobb, ami elérhető, a szoftver könnyen kezelhető és logikus a felület
Fotó megosztása:
Ilyen apró meglepetésből van még pár az utastérben
Ilyen apró meglepetésből van még pár az utastérben
Fotó megosztása:
Gombbal nyílik az ajtó, elektromos a zár, lejjebb azért van hagyományos pánik kilincs is
Gombbal nyílik az ajtó, elektromos a zár, lejjebb azért van hagyományos pánik kilincs is
Fotó megosztása:
Kényelmesek, normális tartásúak az ülések, hely van bőven két főnek, egészen kényelmesen
Kényelmesek, normális tartásúak az ülések, hely van bőven két főnek, egészen kényelmesen
Fotó megosztása:
Polc a középkonzolon, okos megoldás
Polc a középkonzolon, okos megoldás
Fotó megosztása:
Ez a váltó, mármint irányváltó kapcsolósor, fura, de szokható
Ez a váltó, mármint irányváltó kapcsolósor, fura, de szokható
Fotó megosztása:
Nyitott tetővel a fejtérre sem lehet panasz, a szélkomfort vállalható
Nyitott tetővel a fejtérre sem lehet panasz, a szélkomfort vállalható
Fotó megosztása:
185 liter mínusz, amit a kábelek zsákja még elfoglal. Jelzésértékű, de ott a hátsó ülés is
185 liter mínusz, amit a kábelek zsákja még elfoglal. Jelzésértékű, de ott a hátsó ülés is
Fotó megosztása:
118 lóerő és 220 Nm nyomaték nem tépi fel az aszfaltot, de szalad a kisautó 150-ig tempósan
118 lóerő és 220 Nm nyomaték nem tépi fel az aszfaltot, de szalad a kisautó 150-ig tempósan
Fotó megosztása:
Sherpa módban 80 km/h a plafon, ilyenkor ír ki 295 kilométert, ami hamar lejjebb esik
Sherpa módban 80 km/h a plafon, ilyenkor ír ki 295 kilométert, ami hamar lejjebb esik
Fotó megosztása:
Ha kitapossuk a kis lelkét, akkor is tud 200-at röhögve, 230-240-et kényelmesen, és a 260 is kihozható belőle, ha odafigyelünk
Ha kitapossuk a kis lelkét, akkor is tud 200-at röhögve, 230-240-et kényelmesen, és a 260 is kihozható belőle, ha odafigyelünk
Fotó megosztása:
Egyszer váltott csak vissza olaszra, egyébként könnyen kezelhető és stabilnak tűnik a UConnect 7 nevű új szoftver
Egyszer váltott csak vissza olaszra, egyébként könnyen kezelhető és stabilnak tűnik a UConnect 7 nevű új szoftver
Fotó megosztása:
Zárt tetővel teljesen hagyományos a zajkomfort
Zárt tetővel teljesen hagyományos a zajkomfort
Fotó megosztása:
Két állásban nyitható akár távirányítóról is, elég gyors a nyitás, és nem kell nyomva tartani a gombot
Két állásban nyitható akár távirányítóról is, elég gyors a nyitás, és nem kell nyomva tartani a gombot
Fotó megosztása: