Lendületes formatervű SUV, a magassága nem változtatható, nem légrugós
Lendületes formatervű SUV, a magassága nem változtatható, nem légrugós
Fotó megosztása:
Korábban csak egy félkarika volt a hátsó lámpákban
Korábban csak egy félkarika volt a hátsó lámpákban
Fotó megosztása:
Az új sorhatos dízelmotort jelöli, ami 300 lóerős
Az új sorhatos dízelmotort jelöli, ami 300 lóerős
Fotó megosztása:
Szaténfényű részleteket kapott, végtelenül elegáns az ablakkeret
Szaténfényű részleteket kapott, végtelenül elegáns az ablakkeret
Fotó megosztása:
Erősen lejtős a hátfal, ettől inkább sportkombis a megjelenés, mintsem robusztus SUV-s
Erősen lejtős a hátfal, ettől inkább sportkombis a megjelenés, mintsem robusztus SUV-s
Fotó megosztása:
Kis szellőző került az első sárvédőkre
Kis szellőző került az első sárvédőkre
Fotó megosztása:
21 colos selyemfényű kéttónusú felnik járnak a HSE felszereltséghez
21 colos selyemfényű kéttónusú felnik járnak a HSE felszereltséghez
Fotó megosztása:
Egy-egy felnijén is több az ízléses részlet, mint több autón egészében
Egy-egy felnijén is több az ízléses részlet, mint több autón egészében
Fotó megosztása:
Változott a hűtőmaszk is, a géptető pedig már a maszkig ér
Változott a hűtőmaszk is, a géptető pedig már a maszkig ér
Fotó megosztása:
Kitakargatós aktív ledes fényszórókat kapott, már SE szinttől a fejlettebbet adják
Kitakargatós aktív ledes fényszórókat kapott, már SE szinttől a fejlettebbet adják
Fotó megosztása:
Sportos arányokkal, rövid első és hosszú túlnyúlással rajzolták meg
Sportos arányokkal, rövid első és hosszú túlnyúlással rajzolták meg
Fotó megosztása:
Üvegtetőből kaphat nyithatót, vagy drágábban fixet is, de nagyobbat
Üvegtetőből kaphat nyithatót, vagy drágábban fixet is, de nagyobbat
Fotó megosztása:
A hosszú tengelytáv tágas belső teret vetít előre, de az F-Pace inkább passzentos, mint pazarlóan nagy
A hosszú tengelytáv tágas belső teret vetít előre, de az F-Pace inkább passzentos, mint pazarlóan nagy
Fotó megosztása:
Jól állnak alatta a 21 colos felnik
Jól állnak alatta a 21 colos felnik
Fotó megosztása:
Több mint két méter széles, tisztességes darab alumínium, 80%-ban abból készül a karosszéria
Több mint két méter széles, tisztességes darab alumínium, 80%-ban abból készül a karosszéria
Fotó megosztása:
Nincs légrugózás, így szintszabályzás sem, csak adaptív csillapítás és dupla lengőkaros első futómű
Nincs légrugózás, így szintszabályzás sem, csak adaptív csillapítás és dupla lengőkaros első futómű
Fotó megosztása:
Egy karkötő is lehet az autó kulcsa, a J betűhöz kell érinteni, hogy kinyithassuk vele az F-Pace-t
Egy karkötő is lehet az autó kulcsa, a J betűhöz kell érinteni, hogy kinyithassuk vele az F-Pace-t
Fotó megosztása:
Kiválóan vezethető, összkerékhajtása inkább hátra terhel, kormányzása pontos, nagy autó, mégis érezni minden mozdulatát
Kiválóan vezethető, összkerékhajtása inkább hátra terhel, kormányzása pontos, nagy autó, mégis érezni minden mozdulatát
Fotó megosztása:
Kellőképpen gyors, nem kell várni arra, hogy megjöjjön az ereje, a fékezést érdemes hamarabb elkezdeni
Kellőképpen gyors, nem kell várni arra, hogy megjöjjön az ereje, a fékezést érdemes hamarabb elkezdeni
Fotó megosztása:
Lágyan rugózik, de van benne sok feszesség, nem kell ide légrugó, ha ennyire jól működnek a tekercsrugók is
Lágyan rugózik, de van benne sok feszesség, nem kell ide légrugó, ha ennyire jól működnek a tekercsrugók is
Fotó megosztása:
Felhajtón, mélygarázsban hallani, ahogy pattog az üvegtető, jobb, mint volt, de még lenne mit javítani
Felhajtón, mélygarázsban hallani, ahogy pattog az üvegtető, jobb, mint volt, de még lenne mit javítani
Fotó megosztása:
Teljesen megváltozott az utastér, jobbak lettek az anyagok és a kidolgozás
Teljesen megváltozott az utastér, jobbak lettek az anyagok és a kidolgozás
Fotó megosztása:
Csinos az új kormány, kicsit sok rajta a varrás, de kinézetre és fogásra is jó
Csinos az új kormány, kicsit sok rajta a varrás, de kinézetre és fogásra is jó
Fotó megosztása:
Teljes térkép is kitehető a digitális műszeregységre
Teljes térkép is kitehető a digitális műszeregységre
Fotó megosztása:
Elengedték a tekerős váltókapcsolót, jobban használható az új
Elengedték a tekerős váltókapcsolót, jobban használható az új
Fotó megosztása:
Igényes faberakás és fém keretek, igényes és stílusos az utastér
Igényes faberakás és fém keretek, igényes és stílusos az utastér
Fotó megosztása:
Hajlított az új multimédia kijelző
Hajlított az új multimédia kijelző
Fotó megosztása:
A félig digitális klímakonzol jól működő megoldás, ami kell, az a fizikai tekerőn van
A félig digitális klímakonzol jól működő megoldás, ami kell, az a fizikai tekerőn van
Fotó megosztása:
A menetmódválasztó lesüllyeszthető, elegáns megoldás, de valójában nincs nagy szükség rá
A menetmódválasztó lesüllyeszthető, elegáns megoldás, de valójában nincs nagy szükség rá
Fotó megosztása:
Jól néznek ki az ülések és masszírozhatnak is, de valami kényelmetlenül nyomott a sofőrülésben
Jól néznek ki az ülések és masszírozhatnak is, de valami kényelmetlenül nyomott a sofőrülésben
Fotó megosztása:
Hátul is elektromosan állítható a háttámla dőlésszöge, a helykínálat korrekt, a kényelem és a kilátás is
Hátul is elektromosan állítható a háttámla dőlésszöge, a helykínálat korrekt, a kényelem és a kilátás is
Fotó megosztása:
650 literes, jól használható csomagrögzítőkkel, picit magasan van
650 literes, jól használható csomagrögzítőkkel, picit magasan van
Fotó megosztása:
A szükségpótkerék elfér a padló alatt, de 21 colos kereket is betesznek, akkor megemelik a csomagtérpadlót
A szükségpótkerék elfér a padló alatt, de 21 colos kereket is betesznek, akkor megemelik a csomagtérpadlót
Fotó megosztása:
Android Auto és Apple CarPlay is van
Android Auto és Apple CarPlay is van
Fotó megosztása:
Vezetni elég jó, a kormányzás kellőképpen közvetlen, a vezetési pozíció is jó, jó vele gyorsan és kényelmesen is közlekedni
Vezetni elég jó, a kormányzás kellőképpen közvetlen, a vezetési pozíció is jó, jó vele gyorsan és kényelmesen is közlekedni
Fotó megosztása:
Sorhatos dízelmotor 48 voltos hibrid rendszerrel és 300 lóerővel. A hangja szép, csöppet karcos az ereje
Sorhatos dízelmotor 48 voltos hibrid rendszerrel és 300 lóerővel. A hangja szép, csöppet karcos az ereje
Fotó megosztása: