A képen az M40i csúcsmodell, 360 lóerővel és elképesztő menetstabilitással, húszmilliós alapárral
A képen az M40i csúcsmodell, 360 lóerővel és elképesztő menetstabilitással, húszmilliós alapárral
Fotó megosztása:
Méretek: 4716x1897x1676 mm, tengelytáv: 2864 mm
Méretek: 4716x1897x1676 mm, tengelytáv: 2864 mm
Fotó megosztása:
Lézerfényszóró nincs, az még nem szivárgott le a 7-estől a 3-asig
Lézerfényszóró nincs, az még nem szivárgott le a 7-estől a 3-asig
Fotó megosztása:
Az X3 ugyanarra a CLAR moduláris platformra épül, mint a mai 5-ös, 7-es
Az X3 ugyanarra a CLAR moduláris platformra épül, mint a mai 5-ös, 7-es
Fotó megosztása:
Látványos a visual signature a LED-es hátsó lámpákban
Látványos a visual signature a LED-es hátsó lámpákban
Fotó megosztása:
A tengelytáv 5,4 centit nőtt az elődhöz képest
A tengelytáv 5,4 centit nőtt az elődhöz képest
Fotó megosztása:
Nagyon erős, méretéhez képest elképesztően kezes és fordulékony az M40i
Nagyon erős, méretéhez képest elképesztően kezes és fordulékony az M40i
Fotó megosztása:
A motor hangja SPORT üzemmódban az igazi, jópofa visszadurrogásokkal váltásoknál
A motor hangja SPORT üzemmódban az igazi, jópofa visszadurrogásokkal váltásoknál
Fotó megosztása:
Az új pofa illeszkedik az 5-ösök, 7-esek vonalába
Az új pofa illeszkedik az 5-ösök, 7-esek vonalába
Fotó megosztása:
A dizájn leggyengébb része a kissé erőltetett hokibot-törés hátul
A dizájn leggyengébb része a kissé erőltetett hokibot-törés hátul
Fotó megosztása:
20 collos felnik vannak az M40i alatt. Elöl 245-ös, hátul 275-ös az abroncs
20 collos felnik vannak az M40i alatt. Elöl 245-ös, hátul 275-ös az abroncs
Fotó megosztása:
Hátulról sötétben is felismerhetően modern BMW
Hátulról sötétben is felismerhetően modern BMW
Fotó megosztása:
Tenyérnyi szögletes végeken dörög ki annak a 16-17 liter benzinnek a füstje, amit hajtós üzemben lenyel a motor
Tenyérnyi szögletes végeken dörög ki annak a 16-17 liter benzinnek a füstje, amit hajtós üzemben lenyel a motor
Fotó megosztása:
Gyári képek, jól megfotosoppolva
Gyári képek, jól megfotosoppolva
Fotó megosztása:
Gyári képek, jól megfotosoppolva
Gyári képek, jól megfotosoppolva
Fotó megosztása:
Gyári képek, jól megfotosoppolva
Gyári képek, jól megfotosoppolva
Fotó megosztása:
Az X3 30d-t poros-sziklás, meglepően kemény terepre vittük. Remekül boldogult
Az X3 30d-t poros-sziklás, meglepően kemény terepre vittük. Remekül boldogult
Fotó megosztása:
Laza homokban a hajtás ügyességét próbálgattuk, sziklákon átbillegve a rövid túlnyúlásoknak örültünk. Egész jó terepjáró az X3
Laza homokban a hajtás ügyességét próbálgattuk, sziklákon átbillegve a rövid túlnyúlásoknak örültünk. Egész jó terepjáró az X3
Fotó megosztása:
Az utastér nagyon széles, sokkal inkább 5-ös, mint 3-as
Az utastér nagyon széles, sokkal inkább 5-ös, mint 3-as
Fotó megosztása:
A megszokott váltókat, ami a nyolcfokozatú automatát utasítja
A megszokott váltókat, ami a nyolcfokozatú automatát utasítja
Fotó megosztása:
Kényelmesek, jól tartanak az első ülések
Kényelmesek, jól tartanak az első ülések
Fotó megosztása:
Hátul csekély az oldaltartás mértéke, viszont sok a hely: a széles kabinban szemre simán elfér három átlagos gyerekülés
Hátul csekély az oldaltartás mértéke, viszont sok a hely: a széles kabinban szemre simán elfér három átlagos gyerekülés
Fotó megosztása:
Itt egy kicsit túlzásba lett víve a dizájn
Itt egy kicsit túlzásba lett víve a dizájn
Fotó megosztása:
X-betű az ajtóbelsőn, csak ajtónyitáskor látszik. Elegáns!
X-betű az ajtóbelsőn, csak ajtónyitáskor látszik. Elegáns!
Fotó megosztása:
Az M40i tud enni, ha hajtják
Az M40i tud enni, ha hajtják
Fotó megosztása:
A BMW-k HUD-ja mesés, gyakorlatilag feleslegessé teszi a teljes műszeregységet
A BMW-k HUD-ja mesés, gyakorlatilag feleslegessé teszi a teljes műszeregységet
Fotó megosztása:
A főképernyő képe gyönyörű
A főképernyő képe gyönyörű
Fotó megosztása:
A főképernyő képe gyönyörű
A főképernyő képe gyönyörű
Fotó megosztása:
A frontkamera képe: ki lehet vele lesni oldalra beláthatatlan kereszteződésekben
A frontkamera képe: ki lehet vele lesni oldalra beláthatatlan kereszteződésekben
Fotó megosztása:
Eco Pro üzemmódban ilyen a műszeregység képe
Eco Pro üzemmódban ilyen a műszeregység képe
Fotó megosztása:
Egy kis nívótlanság: ronda és már be is horpadt 3000 km alatt a középső hangsugárzó takarórácsa
Egy kis nívótlanság: ronda és már be is horpadt 3000 km alatt a középső hangsugárzó takarórácsa
Fotó megosztása:
Sima kulcs és Display Key is választható az új X3-ashoz
Sima kulcs és Display Key is választható az új X3-ashoz
Fotó megosztása:
550-1600 liter
550-1600 liter
Fotó megosztása:
Németes rend a raktérpadló alatt
Németes rend a raktérpadló alatt
Fotó megosztása:
A gesztusvezérlés is lejött a 7-esből, 5-ösből az X3-ba
A gesztusvezérlés is lejött a 7-esből, 5-ösből az X3-ba
Fotó megosztása:
SAV, vagyis sport-activity vehicle, be kell férni szörfdeszkának, bringának
SAV, vagyis sport-activity vehicle, be kell férni szörfdeszkának, bringának
Fotó megosztása:
Különbségek az elődhöz képest
Különbségek az elődhöz képest
Fotó megosztása:
Különbségek az elődhöz képest
Különbségek az elődhöz képest
Fotó megosztása:
Különbségek az elődhöz képest
Különbségek az elődhöz képest
Fotó megosztása:
Különbségek az elődhöz képest
Különbségek az elődhöz képest
Fotó megosztása:
Dizájnskiccen még így nézett ki a harmadik generációs X3, mindentől eltekintve: ugye, mennyire harmonikusabb itt a C-oszlop töve, mint a végeredményen?
Dizájnskiccen még így nézett ki a harmadik generációs X3, mindentől eltekintve: ugye, mennyire harmonikusabb itt a C-oszlop töve, mint a végeredményen?
Fotó megosztása:
Eddig 5,4 millió X-modell kelt el világszerte, ebből másfél millió X3
Eddig 5,4 millió X-modell kelt el világszerte, ebből másfél millió X3
Fotó megosztása:
Németországban nem is gyártják
Németországban nem is gyártják
Fotó megosztása:
Motorválaszték
Motorválaszték
Fotó megosztása:
Sávtartó, adaptív tempomat, automatikus vészfékezés: szinte magát vezeti az X3
Sávtartó, adaptív tempomat, automatikus vészfékezés: szinte magát vezeti az X3
Fotó megosztása:
És az ott mi a háttérben? Bizony, az új 6 GT. Hamarosan róla is jön a beszámoló, együtt vezettük az X3-mal!
És az ott mi a háttérben? Bizony, az új 6 GT. Hamarosan róla is jön a beszámoló, együtt vezettük az X3-mal!
Fotó megosztása: