A dízelmotor teljesítménye 235 lóerő, egyezik a korábbi D5 jelzésű modellel
A dízelmotor teljesítménye 235 lóerő, egyezik a korábbi D5 jelzésű modellel
Fotó megosztása:
Forgókapcsolóval indítható a motor
Forgókapcsolóval indítható a motor
Fotó megosztása:
Igazi fabetét a műszerfalon
Igazi fabetét a műszerfalon
Fotó megosztása:
Stílusban és minőségérzetben nehéz ezt felülmúlni
Stílusban és minőségérzetben nehéz ezt felülmúlni
Fotó megosztása:
Digitális, könnyen leolvasható műszerfal
Digitális, könnyen leolvasható műszerfal
Fotó megosztása:
Magas vezető mögött is jól elférni a hátsó sorban
Magas vezető mögött is jól elférni a hátsó sorban
Fotó megosztása:
Átlagos méretűnek számít (505 l), de jól használható a csomagtér
Átlagos méretűnek számít (505 l), de jól használható a csomagtér
Fotó megosztása:
Látványos a tabletszerű középkonzol, de megszokást igényel a használata
Látványos a tabletszerű középkonzol, de megszokást igényel a használata
Fotó megosztása:
1 milliós felárat kérnek a csúcshifiért
1 milliós felárat kérnek a csúcshifiért
Fotó megosztása:
Igényes megoldások, remek összeszerelési minőség jellemzi az utasteret
Igényes megoldások, remek összeszerelési minőség jellemzi az utasteret
Fotó megosztása:
Az Inscription szinten alapáron jár az üveg váltókar
Az Inscription szinten alapáron jár az üveg váltókar
Fotó megosztása:
Egytized másodperc százig, egy deci 100 km-en: számokban ennyi a mild hibrid előnye
Egytized másodperc százig, egy deci 100 km-en: számokban ennyi a mild hibrid előnye
Fotó megosztása:
Alapáron LED-es fényszóró jár
Alapáron LED-es fényszóró jár
Fotó megosztása:
Kicsit könnyebben indul és észrevétlenül működik a stop-start rendszer
Kicsit könnyebben indul és észrevétlenül működik a stop-start rendszer
Fotó megosztása:
B betű jelöli a mild hibridet, ami benzines és dízel is lehet
B betű jelöli a mild hibridet, ami benzines és dízel is lehet
Fotó megosztása:
Hátsó lámpájáról különböztethető meg könnyen az XC90-estől
Hátsó lámpájáról különböztethető meg könnyen az XC90-estől
Fotó megosztása:
A 19 col méretű abroncsok kevésbé ráznak, mint a nagyobbak, de így is feszes
A 19 col méretű abroncsok kevésbé ráznak, mint a nagyobbak, de így is feszes
Fotó megosztása:
Igazi utazóautó az XC60, csekély menetzaj jut az utastérbe
Igazi utazóautó az XC60, csekély menetzaj jut az utastérbe
Fotó megosztása: