BMW X4 M Competition. Méretek: 4758x1927x1620 mm
BMW X4 M Competition. Méretek: 4758x1927x1620 mm
Fotó megosztása:
BMW X3 M Competition. Méretek: 4726x1897x1669 mm
BMW X3 M Competition. Méretek: 4726x1897x1669 mm
Fotó megosztása:
Tengelytáv: 2864 mm (X4, X3 egyaránt)
Tengelytáv: 2864 mm (X4, X3 egyaránt)
Fotó megosztása:
Saját tömeg: 1970 kg (mindkét modell)
Saját tömeg: 1970 kg (mindkét modell)
Fotó megosztása:
A hatalmas vesék mögött a sima X3/X4 M-ben 480, az M Competition-ben 510 lóerős a hathengeres motor
A hatalmas vesék mögött a sima X3/X4 M-ben 480, az M Competition-ben 510 lóerős a hathengeres motor
Fotó megosztása:
A kocsikat egy New York-tól nem messze lévő privát versenypályán és az észak-amerikai forgalomban teszteltük
A kocsikat egy New York-tól nem messze lévő privát versenypályán és az észak-amerikai forgalomban teszteltük
Fotó megosztása:
A Delaware folyó partján
A Delaware folyó partján
Fotó megosztása:
A végsebesség a sima M-modelleknél 280, az M Competition-nél 285 km/h
A végsebesség a sima M-modelleknél 280, az M Competition-nél 285 km/h
Fotó megosztása:
A 21-es felnik és a finom, de jól érzékelhető aerodinamikai kiegészítők jól azonosíthatóvá teszik az M-modelleket
A 21-es felnik és a finom, de jól érzékelhető aerodinamikai kiegészítők jól azonosíthatóvá teszik az M-modelleket
Fotó megosztása:
A kanyarstabilitás az aktív differenciálműves összkerékhajtással lenyűgöző
A kanyarstabilitás az aktív differenciálműves összkerékhajtással lenyűgöző
Fotó megosztása:
Bekéredzkedtünk egy-két kattintásra (tengelytáv: 2864 mm)
Bekéredzkedtünk egy-két kattintásra (tengelytáv: 2864 mm)
Fotó megosztása:
Van valami ősi vadság a kocsiban, nem üt el a környezettől ebben a tuningműhelyben
Van valami ősi vadság a kocsiban, nem üt el a környezettől ebben a tuningműhelyben
Fotó megosztása:
A Michelin Pilot Sport 4S gumikon valami hihetetlenül precízen mozog az autó
A Michelin Pilot Sport 4S gumikon valami hihetetlenül precízen mozog az autó
Fotó megosztása:
A kép jól érzékelteti, hogy a 21-es felnin is még ilyen magasra tornyosuló bódéval a legtöbb gond a túl magas felépítés a gyors kanyarokban
A kép jól érzékelteti, hogy a 21-es felnin is még ilyen magasra tornyosuló bódéval a legtöbb gond a túl magas felépítés a gyors kanyarokban
Fotó megosztása:
Az X3 M Competition feneke elegánsabb, finomabb de hétköznapibb
Az X3 M Competition feneke elegánsabb, finomabb de hétköznapibb
Fotó megosztása:
Az X4 sport-terepkupé fara harsányabb, frissebb, lendületesebb
Az X4 sport-terepkupé fara harsányabb, frissebb, lendületesebb
Fotó megosztása:
M-tükör, benne az elmaradhatatlan amerikai figyelmeztetéssel
M-tükör, benne az elmaradhatatlan amerikai figyelmeztetéssel
Fotó megosztása:
A két kocsit gyakorlatilag egy modellként kezeli a BMW
A két kocsit gyakorlatilag egy modellként kezeli a BMW
Fotó megosztása:
A versenypálya saját flottájában azért valahogy nincsenek SUV-ok...
A versenypálya saját flottájában azért valahogy nincsenek SUV-ok...
Fotó megosztása:
Nagyon erős, nagyon gyors a kocsi a pályán is, de a nagy súly a magasra emelt kasztnival korlátozza a lehetőségeket a kanyarokban
Nagyon erős, nagyon gyors a kocsi a pályán is, de a nagy súly a magasra emelt kasztnival korlátozza a lehetőségeket a kanyarokban
Fotó megosztása:
Egy érdekes kárpit-kompozíció
Egy érdekes kárpit-kompozíció
Fotó megosztása:
Az ülések kemények, de kiválóan tartanak, a vezetői környezet ergonómiája példás
Az ülések kemények, de kiválóan tartanak, a vezetői környezet ergonómiája példás
Fotó megosztása:
A tengernyi gomb, kapcsoló között hamar eligazodik az ember, a berendezés logikája gyorsan kiismerhető
A tengernyi gomb, kapcsoló között hamar eligazodik az ember, a berendezés logikája gyorsan kiismerhető
Fotó megosztása:
Utasként is kényelmes, tágas autók ezek, ha a vezető nem durvul nagyon, az ember észre sem veszi, hogy 510 ló mögött ül
Utasként is kényelmes, tágas autók ezek, ha a vezető nem durvul nagyon, az ember észre sem veszi, hogy 510 ló mögött ül
Fotó megosztása:
Egy fekete sportbelső
Egy fekete sportbelső
Fotó megosztása:
Az M5-ből is ismerős váltókar működését szokni kell, kicsit minden máshol van, mint a többi BMW-n
Az M5-ből is ismerős váltókar működését szokni kell, kicsit minden máshol van, mint a többi BMW-n
Fotó megosztása:
A technika személyre szabhatósága soktényezős, váltó, motor, kormányzás, futómű, hang mind-mind külön konfigurálható
A technika személyre szabhatósága soktényezős, váltó, motor, kormányzás, futómű, hang mind-mind külön konfigurálható
Fotó megosztása:
A technika személyre szabhatósága soktényezős, váltó, motor, kormányzás, futómű, hang mind-mind külön konfigurálható
A technika személyre szabhatósága soktényezős, váltó, motor, kormányzás, futómű, hang mind-mind külön konfigurálható
Fotó megosztása:
Egészen részletes infókat kapunk a technikáról
Egészen részletes infókat kapunk a technikáról
Fotó megosztása:
A HMI könnyen kezelhető, rendkívül részletes, tagolt, de logikus a menürendszer
A HMI könnyen kezelhető, rendkívül részletes, tagolt, de logikus a menürendszer
Fotó megosztása:
A tolatókamera képe éles, a fényerő kiváló, csak a torzítást kell szokni
A tolatókamera képe éles, a fényerő kiváló, csak a torzítást kell szokni
Fotó megosztása:
Gesztusvezérlés is került az X3/X4 M-be
Gesztusvezérlés is került az X3/X4 M-be
Fotó megosztása:
Ajtóbelső: nem nagyon mutatja, milyen komoly kocsié
Ajtóbelső: nem nagyon mutatja, milyen komoly kocsié
Fotó megosztása:
A hétköznapi használhatóságot nem korlátozza a szupersport-technika
A hétköznapi használhatóságot nem korlátozza a szupersport-technika
Fotó megosztása:
Hihetetlenül kifinomult a technika, az emissziós korlátok dacára felszabadultan, élénken pörög a motor
Hihetetlenül kifinomult a technika, az emissziós korlátok dacára felszabadultan, élénken pörög a motor
Fotó megosztása:
Toronymerevítés több dimenzióban
Toronymerevítés több dimenzióban
Fotó megosztása:
A soros, hathengeres, ikerturbós háromliteres
A soros, hathengeres, ikerturbós háromliteres
Fotó megosztása:
A gyári fogyasztási érték is tíz liter feletti...
A gyári fogyasztási érték is tíz liter feletti...
Fotó megosztása:
Hátsó futómű: öt acél lengőkar
Hátsó futómű: öt acél lengőkar
Fotó megosztása:
Első futómű: alumínium lengőkarok
Első futómű: alumínium lengőkarok
Fotó megosztása:
Az X3/X4 M lényege
Az X3/X4 M lényege
Fotó megosztása:
Az X3 M csomagtere: 550-1600 liter
Az X3 M csomagtere: 550-1600 liter
Fotó megosztása:
Komolyabb, konzervatívabb M-vásárlóknak
Komolyabb, konzervatívabb M-vásárlóknak
Fotó megosztása:
Az X4 M csomagtere: 525-1430 liter
Az X4 M csomagtere: 525-1430 liter
Fotó megosztása:
Azoknak való, akik keresik a feltűnést és örömmel beáldoznak pár liternyi rakteret a megjelenésért
Azoknak való, akik keresik a feltűnést és örömmel beáldoznak pár liternyi rakteret a megjelenésért
Fotó megosztása: