A két hátsó lámpát összekötő fekete csíkjával egyszerre elegáns és szemrevaló az új 208-as hátulról is. Az elektromos kivitelnek természetesen nincs kipufogócsöve
A két hátsó lámpát összekötő fekete csíkjával egyszerre elegáns és szemrevaló az új 208-as hátulról is. Az elektromos kivitelnek természetesen nincs kipufogócsöve
Fotó megosztása:
Oldalról szinte semmi nem különbözteti meg az elektromos 208-ast hagyományos hajtású testvéreitől. Az új padlólemez ellenére nem változott a tengelytáv az első generációs, lassacskán kifutó 208-ashoz képest
Oldalról szinte semmi nem különbözteti meg az elektromos 208-ast hagyományos hajtású testvéreitől. Az új padlólemez ellenére nem változott a tengelytáv az első generációs, lassacskán kifutó 208-ashoz képest
Fotó megosztása:
Merész a fényszóró megoldása. Az elektromos 208-as hűtőrácsán a karosszériáéval egyező színűre fényezték a rácsozatot (a többin krómos)
Merész a fényszóró megoldása. Az elektromos 208-as hűtőrácsán a karosszériáéval egyező színűre fényezték a rácsozatot (a többin krómos)
Fotó megosztása:
Így fest közelebbről a rács
Így fest közelebbről a rács
Fotó megosztása:
A C oszlopon kis e betű árulkodik az elektromos hajtásról
A C oszlopon kis e betű árulkodik az elektromos hajtásról
Fotó megosztása:
Természetesen egyedi a típusjelzés, az e betű a hajtásmódra utal
Természetesen egyedi a típusjelzés, az e betű a hajtásmódra utal
Fotó megosztása:
Egyezően a többi 208-assal, elegáns és jó minőségű az e-208 műszerfala is, és alig megkülönböztethető a gazdag felszerelésű 208-asok műszerfalától
Egyezően a többi 208-assal, elegáns és jó minőségű az e-208 műszerfala is, és alig megkülönböztethető a gazdag felszerelésű 208-asok műszerfalától
Fotó megosztása:
Alaptartozék az e-208-asban a háromdimenziós, digitális műszeregység, amin megjeleníthetők a hajtással összefüggő ábrák is
Alaptartozék az e-208-asban a háromdimenziós, digitális műszeregység, amin megjeleníthetők a hajtással összefüggő ábrák is
Fotó megosztása:
Egy gombnyomás, és előjönnek a fogyasztással összefüggő adatok
Egy gombnyomás, és előjönnek a fogyasztással összefüggő adatok
Fotó megosztása:
Alaptartozék a nagy érintőképernyő, amin természetesen számos, a hajtással és az energiafelhasználással összefüggő adat jeleníthető meg - a navigációs és az autó egyéb egységeivel kapcsolatos adaton kívül persze
Alaptartozék a nagy érintőképernyő, amin természetesen számos, a hajtással és az energiafelhasználással összefüggő adat jeleníthető meg - a navigációs és az autó egyéb egységeivel kapcsolatos adaton kívül persze
Fotó megosztása:
Kényelmesek és jól tartanak az első ülések. Akár két kategóriával feljebb is megfelelnének
Kényelmesek és jól tartanak az első ülések. Akár két kategóriával feljebb is megfelelnének
Fotó megosztása:
Az akkumulátor hűtőfolyadékával működő, takarékos, hőszivattyús fűtés mellett okos és energiatakarékos megoldás az ülésfűtés
Az akkumulátor hűtőfolyadékával működő, takarékos, hőszivattyús fűtés mellett okos és energiatakarékos megoldás az ülésfűtés
Fotó megosztása:
Kisautóhoz képest nagyon hosszú a hátsó ülés ülőpárnája
Kisautóhoz képest nagyon hosszú a hátsó ülés ülőpárnája
Fotó megosztása:
Csikós kolléga távollétében az első ülés rám volt állítva, így nagyon nagynak tűnik a lábaknak jutó hely. Az nem is olyan kicsi, szemben a belmagassággal
Csikós kolléga távollétében az első ülés rám volt állítva, így nagyon nagynak tűnik a lábaknak jutó hely. Az nem is olyan kicsi, szemben a belmagassággal
Fotó megosztása:
Igaz, ugyanakkora a csomagtartó, mint a hagyományos hajtású 208-asokban, de a 265 liter sem azoknál, sem ennél nem nevezhető nagynak. Az e-208-ban pedig még a pótkeréküreggel sem számolhatnak azok, akik elégedettek a defektjavító készlet mentőképességével
Igaz, ugyanakkora a csomagtartó, mint a hagyományos hajtású 208-asokban, de a 265 liter sem azoknál, sem ennél nem nevezhető nagynak. Az e-208-ban pedig még a pótkeréküreggel sem számolhatnak azok, akik elégedettek a defektjavító készlet mentőképességével
Fotó megosztása:
Ez van a puha padlóborítás alatt az e-208-ban. A lemezelt rész alatt az akkumulátor egy része bújik meg (a folytatás a hátsó ülés alatt)
Ez van a puha padlóborítás alatt az e-208-ban. A lemezelt rész alatt az akkumulátor egy része bújik meg (a folytatás a hátsó ülés alatt)
Fotó megosztása:
Dönthetőek a hátsó támla részei, de lépcső marad a padlón, ami nem rögzíthető magasabbra
Dönthetőek a hátsó támla részei, de lépcső marad a padlón, ami nem rögzíthető magasabbra
Fotó megosztása:
A látszat csal! A műanyagfedél nem hagyományos belsőégésű, hanem elektromos motort takar. Ugyancsak ott található a lassító áttétel, a teljesítményelektronika és a belső töltésszabályzó is. Hűtőből is kettő van: egy az akkumulátornak egy másik pedig a klímának
A látszat csal! A műanyagfedél nem hagyományos belsőégésű, hanem elektromos motort takar. Ugyancsak ott található a lassító áttétel, a teljesítményelektronika és a belső töltésszabályzó is. Hűtőből is kettő van: egy az akkumulátornak egy másik pedig a klímának
Fotó megosztása:
Persze a tanksapka alatt elektromos csatlakozót találunk, méghozzá európai szabványos Typ 2-est
Persze a tanksapka alatt elektromos csatlakozót találunk, méghozzá európai szabványos Typ 2-est
Fotó megosztása:
Otthoni aljzatból, fali dobozból és gyorstöltővel is tölthetjük az e-208-ast. Utóbbival fél óra alatt 0-ról 270 km-re tornászhatjuk fel a hatótávot
Otthoni aljzatból, fali dobozból és gyorstöltővel is tölthetjük az e-208-ast. Utóbbival fél óra alatt 0-ról 270 km-re tornászhatjuk fel a hatótávot
Fotó megosztása:
Balra (az autóban előrefelé) az elektromos kézifék gombja, balra (mögötte) az üzemmód kapcsoló. Sportban megvadul a kis e-208
Balra (az autóban előrefelé) az elektromos kézifék gombja, balra (mögötte) az üzemmód kapcsoló. Sportban megvadul a kis e-208
Fotó megosztása:
Ugyanaz a fokozatválasztó, vagy inkább menetirány-választó kar, mint a hagyományos motoros, automata 208-asokban, de mást is tud. D-ből még egyszer hátrahúzva erőteljessé válik a motorfékhatás
Ugyanaz a fokozatválasztó, vagy inkább menetirány-választó kar, mint a hagyományos motoros, automata 208-asokban, de mást is tud. D-ből még egyszer hátrahúzva erőteljessé válik a motorfékhatás
Fotó megosztása:
Bár bő 300 kilóval nehezebb az e-208 a legnehezebb belső égésű motoros 208-asnál, ez a fürgeségén egyáltalán nem érződik, sőt igazán kanyarban sem nagyon. Viszont kényelmesebb a rugózás
Bár bő 300 kilóval nehezebb az e-208 a legnehezebb belső égésű motoros 208-asnál, ez a fürgeségén egyáltalán nem érződik, sőt igazán kanyarban sem nagyon. Viszont kényelmesebb a rugózás
Fotó megosztása: