| Röviden – Volkswagen T-Cross | |
|---|---|
| Mi ez? | A VW (egyelőre) legkisebb SUV-ja, egyelőre csupán egyliteres benzinmotorral, de hamarosan érkezik az 1.6TDI |
| Mit tud? | Jópofa megjelenésű, divatos kocsi a Polo külméreteivel, de tágasabb utastérrel, unalomig ismert VW-technikával |
| Mibe kerül? | A 95 lovas, kézi váltós alapmodell 5,65 millió forintba kerül, egy fullos, DSG-s kocsi bőven több mint 8-ba |
| Kinek jó? | VW-kedvelő, SUV-divatot követők autója, akik nem törődnek az ár-érték aránnyal, ha megtetszik nekik egy új modell |
Az egészről a moduláris platform tehet. Az MQB-nevű keresztmotoros építőkészletből némi formatervezési és marketing-munka után minimális befektetéssel lehet új és új modelleket összelegózni. A VW-csoportnál ráadásul hatványozódik a végeredmény a konszern sok márkája miatt. Itt ez a kép arról a T-Cross sajtóprezentációjából, hogy csak VW-embléma alatt hány szabadidő-autót készít a cég világszerte:
A Volkswagen globális SUV-kínálata
Ez pedig az Európában árult SUV-portfolió:




És ehhez még hozzájön a Škoda, az Audi, a Seat, sőt: immár a Cupra kínálata. Arona, Ateca, Kamiq, Karoq, Q2, Q3, T-Roc, T-Cross, Tiguan – és ezek csak a kompakt vagy szubkompakt szabadidő-autók, van még felettük is bőven. Lassan belefulladunk a sok új típusba, miközben egyre ingerszegényebbek a modellbemutatók, hiszen a lemezek alatt, a lámpatestek között ugyanazt a technikát találjuk. Persze ez csak az autós újságíróknak fáj, a nagyközönség (bizonyára) örül az egyre többféle csomagolásnak – akár ugyanazon termék körül. Hölgyeim és uraim, íme, a legújabb csomagolás a VW kisautó-építőkészlete körül: a Volkswagen T-Cross.














