| Röviden – Kia Rio 1,0 T-GDI GT Line | |
|---|---|
| Mi ez? | A Kia 2016-ban mutatta be a negyedik generációs Rio-t. A kis -és kompakt kategória határán billegő modell egyliteres, turbós benzinmotorral járt nálunk |
| Mit tud? | Kívül kicsi, belül nagy és komfortos, és mindehhez hétéves garancia is jár |
| Mibe kerül? | A Rio alapára 3,549,000 forint, az 1,0-ás turbós motoros Rio pedig 4,729,000 forinttól kapható |
| Kinek jó? | Gyermektelen, vagy egy gyerekes pároknak, egyedülálló városlakóknak, illetve bárkinek, aki szeret okosan autót venni |

Egyre inkább úgy fest, hogy Európa rendesen tökön szúrta magát amikor boszorkány orrot és kalapot aggatott a dízelmotorokra, majd seprűre ültette és elkezdte őket vadul üldözni. Azt, hogy a benzinmotor a jól érezhető többletfogyasztás ellenére tényleg annyival tisztább-e, mint a hirtelen megutált dízel, most nem derítjük ki, de az, hogy a kis, turbós benzinmotor-őrület minden gyártót elért, az nyilvánvaló. Most a Kia alig egyliteres háromhengeresét próbáljuk ki, amely 120 lóerős teljesítményével a Rio-hoz kapható motorok legerősebbike. Mindezt a legmagasabb felszereltségnek számító GT-Line kivitelben.












