Az ős-Mustangra ebből a szögből nemigen hasonlít, már nem is kereklámpás a mai modell
Az ős-Mustangra ebből a szögből nemigen hasonlít, már nem is kereklámpás a mai modell
Fotó megosztása:
Ár-érték aránya elképesztően jó, ennyi lóerőt másnál nemigen kapni az európai vagy japán gyártóktól
Ár-érték aránya elképesztően jó, ennyi lóerőt másnál nemigen kapni az európai vagy japán gyártóktól
Fotó megosztása:
Ehhez a mutatványhoz a fékerő-elosztást is átállíthatjuk a menüből, hogy csak az első kerekeket fogja a rendszer
Ehhez a mutatványhoz a fékerő-elosztást is átállíthatjuk a menüből, hogy csak az első kerekeket fogja a rendszer
Fotó megosztása:
A Bullitt-kivitel egyediségének érzetét eléggé rombolja egy tesztvezetés tucatnyi egyforma kocsival
A Bullitt-kivitel egyediségének érzetét eléggé rombolja egy tesztvezetés tucatnyi egyforma kocsival
Fotó megosztása:
Az orr ebben a színben kicsit Aston-Martin, de a feneke hamisítatlan Mustang
Az orr ebben a színben kicsit Aston-Martin, de a feneke hamisítatlan Mustang
Fotó megosztása:
Ugye, hogy az a piros féknyereg már nem kellett volna?
Ugye, hogy az a piros féknyereg már nem kellett volna?
Fotó megosztása:
Csodásak az arányai
Csodásak az arányai
Fotó megosztása:
A piros féknyereg egy kicsit bazári
A piros féknyereg egy kicsit bazári
Fotó megosztása:
19-es felniken jön a Bullitt
19-es felniken jön a Bullitt
Fotó megosztása:
Bogyóantenna a szép kupétetőn
Bogyóantenna a szép kupétetőn
Fotó megosztása:
Szépen domborodik a feneke a tükörben
Szépen domborodik a feneke a tükörben
Fotó megosztása:
Szereti a kanyarokat a Bullitt
Szereti a kanyarokat a Bullitt
Fotó megosztása:
A széles kardánalagút sok helyet elvesz középen
A széles kardánalagút sok helyet elvesz középen
Fotó megosztása:
Hangulatos a vezetői környezet, a minőségérzet meglepően jó egy amerikai Fordtól
Hangulatos a vezetői környezet, a minőségérzet meglepően jó egy amerikai Fordtól
Fotó megosztása:
Szerintem ez sokkal menőbb szék egy Bullittban, mint a Recaro kagyló
Szerintem ez sokkal menőbb szék egy Bullittban, mint a Recaro kagyló
Fotó megosztása:
Nagyon szép a hátsó ülés, de felnőtt ember ne akarjon ide ülni
Nagyon szép a hátsó ülés, de felnőtt ember ne akarjon ide ülni
Fotó megosztása:
Lovacska helyett célkereszt
Lovacska helyett célkereszt
Fotó megosztása:
Virtuális sportműszerek
Virtuális sportműszerek
Fotó megosztása:
100-nál hatodikban alig forog a motor
100-nál hatodikban alig forog a motor
Fotó megosztása:
Ennél többet közúton nemigen lehet megetetni vele
Ennél többet közúton nemigen lehet megetetni vele
Fotó megosztása:
A virtuális műszeregység intrója
A virtuális műszeregység intrója
Fotó megosztása:
A jószomszéd-program a kismenüben
A jószomszéd-program a kismenüben
Fotó megosztása:
Minden Bullitt kap egy ilyen plakettet (csak más-más számmal, persze)
Minden Bullitt kap egy ilyen plakettet (csak más-más számmal, persze)
Fotó megosztása:
Bullitt-küszöb
Bullitt-küszöb
Fotó megosztása:
Indításnál ez a kép jelenik meg középen
Indításnál ez a kép jelenik meg középen
Fotó megosztása:
A nyolc coll képátlójú érintőképernyő grafikája egyszerű, a funkciók jól átláthatók
A nyolc coll képátlójú érintőképernyő grafikája egyszerű, a funkciók jól átláthatók
Fotó megosztása:
A golyó gyártásához nagyon nehezen találtak beszállítót
A golyó gyártásához nagyon nehezen találtak beszállítót
Fotó megosztása:
Sávtartó automatika és a Bullitt világa egy autóban - nehezen érnek össze ezek a dolgok
Sávtartó automatika és a Bullitt világa egy autóban - nehezen érnek össze ezek a dolgok
Fotó megosztása:
Fiat Ducatóban és ilyesmiben szokott ilyen igényességű tetőkonzol lenni az elmúlt évezred végén
Fiat Ducatóban és ilyesmiben szokott ilyen igényességű tetőkonzol lenni az elmúlt évezred végén
Fotó megosztása:
408 literes a csomagtér, a támlák dönthetők
408 literes a csomagtér, a támlák dönthetők
Fotó megosztása:
A sportlégszűrő tíz lóerőt és élénkebb hangot ad a motornak
A sportlégszűrő tíz lóerőt és élénkebb hangot ad a motornak
Fotó megosztása:
Mustang, Bullitt
Mustang, Bullitt
Fotó megosztása: