Maximális agresszivitással ráncolódik a Q8 orra, és ezentúl ez a fazon határozza meg a Q-modellek arculatát
Maximális agresszivitással ráncolódik a Q8 orra, és ezentúl ez a fazon határozza meg a Q-modellek arculatát
Fotó megosztása:
Hátul pazar a lábtér, és vállban is gazdagon akad hely, de szerencsére a fejteret nem áldozták be a forma oltárán, így ez is a megfelelő kategóriába esik
Hátul pazar a lábtér, és vállban is gazdagon akad hely, de szerencsére a fejteret nem áldozták be a forma oltárán, így ez is a megfelelő kategóriába esik
Fotó megosztása:
Talán az autó egyik legérdekesebb kihívása, a gyári pótkerék, még egy vérbeli fitnesszanyukának is feladná a leckét a 22 colos kerék lecserélése
Talán az autó egyik legérdekesebb kihívása, a gyári pótkerék, még egy vérbeli fitnesszanyukának is feladná a leckét a 22 colos kerék lecserélése
Fotó megosztása:
Sík falakkal határolt, 605 literes csomagtere bőséges, a 40:20:40 arányban dönthető második üléssorral pedig 1755 literig bővíthető
Sík falakkal határolt, 605 literes csomagtere bőséges, a 40:20:40 arányban dönthető második üléssorral pedig 1755 literig bővíthető
Fotó megosztása:
Az anyaghasználat elsőrangú, ahogy az összeszerelés is, de ezt megszoktuk az Auditól, így most merész technológiai újítások kápráztatják el a beülőket
Az anyaghasználat elsőrangú, ahogy az összeszerelés is, de ezt megszoktuk az Auditól, így most merész technológiai újítások kápráztatják el a beülőket
Fotó megosztása:
Három képernyő uralja a vezető látóterét, a műszerfal már az Audi TT-ben megjelent, a kétképernyős középkonzol az A8 újdonsága volt, de azóta A6-A7 vonalon is elérhető a Q8 mellett
Három képernyő uralja a vezető látóterét, a műszerfal már az Audi TT-ben megjelent, a kétképernyős középkonzol az A8 újdonsága volt, de azóta A6-A7 vonalon is elérhető a Q8 mellett
Fotó megosztása:
Könnyű a bejutás, de az ablakkeretbe nem lehet kapaszkodni, mivel az nincs
Könnyű a bejutás, de az ablakkeretbe nem lehet kapaszkodni, mivel az nincs
Fotó megosztása:
A Bang&Olufsen rendszer 730 Wattal is nagyot szól, de nem ez a csúcsrendszer, a cég 17 helyett 23 hangszórós 3D-s koncerttermet épít a Q8-asba 1920 Watt összteljesítménnyel, alumínium borítású hangszórórácsokkal, 2,4 millió forintért.
A Bang&Olufsen rendszer 730 Wattal is nagyot szól, de nem ez a csúcsrendszer, a cég 17 helyett 23 hangszórós 3D-s koncerttermet épít a Q8-asba 1920 Watt összteljesítménnyel, alumínium borítású hangszórórácsokkal, 2,4 millió forintért.
Fotó megosztása:
Alig maradt fizikai gomb a középkonzolon
Alig maradt fizikai gomb a középkonzolon
Fotó megosztása:
A nyolcfokozatú Tiptronic automata váltó az egyetlen opció, de nem is tudnánk mást elképzelni ehhez a kocsihoz
A nyolcfokozatú Tiptronic automata váltó az egyetlen opció, de nem is tudnánk mást elképzelni ehhez a kocsihoz
Fotó megosztása:
Mindent tud a fedélzeti rendszer, ha részletezni kezdeném sosem érnék a végére
Mindent tud a fedélzeti rendszer, ha részletezni kezdeném sosem érnék a végére
Fotó megosztása:
A klímakonzol gesztusokkal is vezérelhető, de nem a levegőben kalimpálva, mint a BMW-k esetén, hanem a felületen kell ujjmozdulatokkal varázsolni
A klímakonzol gesztusokkal is vezérelhető, de nem a levegőben kalimpálva, mint a BMW-k esetén, hanem a felületen kell ujjmozdulatokkal varázsolni
Fotó megosztása:
Információáradat a vezető előtt, ezért hasznos a szélvédőre vetített Head Up Display, amin a legfontosabb infók láthatóak
Információáradat a vezető előtt, ezért hasznos a szélvédőre vetített Head Up Display, amin a legfontosabb infók láthatóak
Fotó megosztása:
Az integrált fejtámla inkább dizájnelem, mint kényelmet növelő extra, alacsonyabbaknak kevésbé előnyös
Az integrált fejtámla inkább dizájnelem, mint kényelmet növelő extra, alacsonyabbaknak kevésbé előnyös
Fotó megosztása:
Könnyű a bejutás, de az ablakkeretbe nem lehet kapaszkodni, mivel az nincs
Könnyű a bejutás, de az ablakkeretbe nem lehet kapaszkodni, mivel az nincs
Fotó megosztása:
Telefontartó okosdoboz, vezeték nélkül tölt, és a mobil antennájára is rásegít
Telefontartó okosdoboz, vezeték nélkül tölt, és a mobil antennájára is rásegít
Fotó megosztása:
Kérhető, és nagyon hasznos extra a dupla üvegezés
Kérhető, és nagyon hasznos extra a dupla üvegezés
Fotó megosztása:
Minőségi anyagok futnak össze a hátsó ajtókon is
Minőségi anyagok futnak össze a hátsó ajtókon is
Fotó megosztása:
A kovácsolt 22 colos felnik felára 1,5 millió forint, de a még látványosabb, még vékonyabb küllőkkel rendelkező darabért 2,2 milliót kérnek
A kovácsolt 22 colos felnik felára 1,5 millió forint, de a még látványosabb, még vékonyabb küllőkkel rendelkező darabért 2,2 milliót kérnek
Fotó megosztása:
Bár hatalmas a test, a rengeteg vezetéssegéd, a változó áttételű kormány, és a rendelhető összkerékkormányzás nagyban megkönnyíti a városi közlekedést
Bár hatalmas a test, a rengeteg vezetéssegéd, a változó áttételű kormány, és a rendelhető összkerékkormányzás nagyban megkönnyíti a városi közlekedést
Fotó megosztása:
Jót tesz a farrésznek a sok vízszintesen futó, párhuzamos vonal, széles, egységes képet mutat így az autó, éjszaka pedig a LED fények zseniálisan mutatnak,, csak a kamu kipufogókért kár
Jót tesz a farrésznek a sok vízszintesen futó, párhuzamos vonal, széles, egységes képet mutat így az autó, éjszaka pedig a LED fények zseniálisan mutatnak,, csak a kamu kipufogókért kár
Fotó megosztása:
4,99 méteres hosszával rövidebb a Q7-esnél, de a tengelytáv azonos,így sportosabb az összhatás
4,99 méteres hosszával rövidebb a Q7-esnél, de a tengelytáv azonos,így sportosabb az összhatás
Fotó megosztása:
Látványosak a keret nélküli ablakok
Látványosak a keret nélküli ablakok
Fotó megosztása:
Hihetetlen de nem ez lesz a legnagyobb Audi-SUV, hírek szerint jön a még nagyobb hegyomlás a BMW X7 ellenfele a Q9
Hihetetlen de nem ez lesz a legnagyobb Audi-SUV, hírek szerint jön a még nagyobb hegyomlás a BMW X7 ellenfele a Q9
Fotó megosztása:
A 24 fényforrásból álló HD matrix LED fényszórók mindig a legoptimálisabban világítják meg az utat
A 24 fényforrásból álló HD matrix LED fényszórók mindig a legoptimálisabban világítják meg az utat
Fotó megosztása:
A karosszéria magasságát 90 milliméteres tartományban tudja szabályozni a légrugós futómű
A karosszéria magasságát 90 milliméteres tartományban tudja szabályozni a légrugós futómű
Fotó megosztása:
Egyelőre csak a háromliteres dízelmotor elérhető, de akárcsak ennél, minden további motornál is már a 48 Voltos rendszer szolgál
Egyelőre csak a háromliteres dízelmotor elérhető, de akárcsak ennél, minden további motornál is már a 48 Voltos rendszer szolgál
Fotó megosztása:
A két fekete dudor a hűtőrácson a vezetéssegítő rendszer szenzorait rejtik, egyik lézerrel, másik radarral pásztázza a környezetet
A két fekete dudor a hűtőrácson a vezetéssegítő rendszer szenzorait rejtik, egyik lézerrel, másik radarral pásztázza a környezetet
Fotó megosztása: