| Röviden – Jaguar E-Pace D180 AWD | |
|---|---|
| Mi ez? | A Jaguar kompakt crossovere, amely kizárólag kétliteres négyhengeres motorral kapható, 150 és 300 lóerő között. A tesztautó egy közepes teljesítményű, 4×4-es, automata dízel |
| Mit tud? | Jó vezethetőség, komfortos utastér, sok korszerű elektronikus cucc, figyelemfelkeltő dizájn |
| Mibe kerül? | 11,76 millió forint a legolcsóbb dízel E-Pace, 150 lóerővel, fronthajtással, kézi váltóval. A tesztautó ellenben több mint 20 milla, 180 lóval, összkerékkel, automatával és sok extrával |
| Kinek jó? | Kétféle vevőt tudok elképzelni a kocsira: az egyik, akinek bejön a forma és pont ilyet akar, a másik, aki nagyon nem akar német prémiumot, de egy sportos crossover-kupé-SUV-ra vágyik. Mindkét típus boldog lehet az E-Pace-szel, ez ma a Jaguar egyik legjobb autója |
Nagyon vegyesek a tapasztalataink a Jaguar-Land Rover cégcsoport termékeivel, mert hát nagyon vegyes a paletta is. A szupersportautótól a nagy terepjárókon át egy kilenc éve gyártott, matuzsálemi korú luxuslimuzinig terjedő termékportfólió egyik legjobban sikerült modellje az E-Pace. Az autó nehezen bekategorizálható, BMW X2-től Mercedes GLC-n át Volvo XC60-ig egész csomó, méretben, árban tök különböző kocsinak lehet a vetélytársa és nagyon nem mindegy, hogy egy kézi váltós, elöl hajtó alapmodellt vagy egy 300 lovas, 4×4-es fullos kivitelt nézeget belőle az ember.




PPA-020 a maga 180 lovas dízelével, sok extrájával, automata váltójával és összkerékhajtásával egy jobban felszerelt 20d BMW X4 stílusára hajazott talán leginkább. Ezzel azonban egy pillanatig sem akarom azt mondani, hogy az E-Pace valami pótlék, utánzat lenne: a kompakt Jaguar crossover nagyon is markáns karakterű, eredeti megjelenésű, saját magáért szerethető korszerű prémiumautó. Aminek persze vannak hibái is.








