| Röviden – BMW i8 Roadster | |
|---|---|
| Mi ez? | A BMW konnektoros sport-hibridjének nyitható tetejű változata. |
| Mit tud? | Kiváló szélvédelem nyitott tetővel is, még nagyobb feltűnés, amerre jár, megosztó, de mindenképp előremutató technikával. |
| Mibe kerül? | A kupé BMW i8 46,66 millió forintról, az új Roadster 51,62 millióról rajtol, extrákkal 56-57 millióra pumpálható az ára. |
| Kinek jó? | A BMW i8 nem szupersportautó, inkább amolyan statement: gazdag vagyok, imádom, ha megbámulnak, de átlagban 7-8 liter benzinből megoldom azt a feltűnést, amihez egy Lamborghinivel, Ferrarival inkább 20-25 liter kéne százon. |
A gyerekek tapsolnak neki, amerre jár, az útépítő munkások kezéből is kihull a lapát a meglepetéstől, ráadásul extrém megjelenése dacára egész jól használható, már-már praktikus közlekedési eszköz, az élvezetes autózáshoz is bőven elegendő erővel, ám elképesztően takarékos üzemmel. Csak a legmegátalkodottabb retrográd autóbuzik nyafognak, hogy miért nem V8-as motor van benne. Ez a BMW i8, a szárnyasajtós sport-látvány-BMW, ami a gyártó szerint sem szupersportautó, hanem “álomautó”. És teljesen igazuk van. Ez a BMW annyiba vagy csaknem annyiba kerül, mint egy kétszer ilyen erős szupersportkocsi, úgy is néz ki, de tök másról szól.












