Három képernyő (plusz a szélvédőre vetített színes head-up) segít abban, hogy kicsit Tony Stark bőrében érezzük magunkat, és itt jegyezném meg, hogy baromi jót tett az Audinak, amikor elvállalta a Vasember-filmekben az egyik főszponzor szerepét. Határozottan érezhető ezen filmek hatása a belső dizájnon.
A felső képernyő 10,1 colos érintésérzékeny, míg az alatta található 8,6 coloson többek között a légkondicionálás, az ülések vezérelhetők és itt lehet szöveget beírni. De a kormány mögött sem kell az “ócska” analóg műszereket bámulni, ugyanis felárért rendelhető egy 12,3″ képátlójú kijelző, amire akár a navigációt is ráküldhetjük full képernyőben. Végre egy autó, amiben elég erős hardvert pakoltak a szoftver mögé, így az összes funkció akadásmentesen, gondokozás nélkül működik, ahogy annak működnie kell 2018-ban. Mintha csak egy csúcskategóriás tabletet nyomogatnánk. Az Ötös BMW-nek és a Mercedes E-osztálynak is van mit fejlődnie hardverezettség tekintetében, bár a bajorok vannak nagyobb hátrányban ezen a téren.
És ne felejtsük ki, hogy a gyári telefonos applikáció segítségével az A6 képes távirányítással ki- és beállni garázsba vagy parkolóhelyről.

Kattints a képre, megéri nagyobb méretben megnézni. Lenyűgöző, ízléses és piszkosul menő a technika, a dizájn és a hangulatvilágítás összhangja.
A fizikai értelemben vett gombokat szinte teljesen száműzték, a két középső kijelző pedig nem szimplán érintésérzékeny, hanem a Porsche Panamerához hasonlóan néhány funkciót a képernyő alatt található mikrokapcsoló segítségével tudunk aktiválni, szóval a képernyőket nyomkodni valami egészen fantasztikus érzés, sugárzik a prémium. Ahogy sugárzik az egész utastérből, amelybe szinte lehetetlen belekötni.
Az ajtón végigfutó díszlécek, az anyósülés előtt elhelyezett kis “párkány” a matt, lakkozatlan, erezett fabetéttel, a kijelzőt körbeölelő szálcsiszolt alumínium, a kormány belső kialakítása és a legapróbb részlet is úgy harmonizál egymással, amilyet csak nagyon kevés autóban láttam eddig. Én szívem szerint a váltókart is száműzném, sokat nem fogja babrálni senki, nem fog kikopni rajta a bőr, ha mindenképp manuálisan szeretnénk váltani, ott vannak a kormány mögötti fülek.

Világosban pedig így néz ki a pilótafülke. A váltókar tényleg olyan, mint a repülőkben a tolóerőt szabályzó kar.
A fűthető és szellőztethető első ülések kényeleme majdhogynem kifogástalan, de a hosszabb lábú embereknek, mint amilyen én is vagyok, az ülőlap egy gondolattal rövidebb, mint kellene, és a nem elektromos változatban a dőlésszöget sem lehet változtatni. A szellőztetés nagyon jól jött a közel 30 fokos portugál hőségben, igen intenzíven küldik a ventilátorok az ember hátára és ülepére a hűvös fuvallatot, melynek az erősségét három fokozatban lehet állítani.
A hátsó sorban egy 170-180 centi magas utas felettébb komfortosan és kényelmesen utazhat még akkor is, ha rá van beállítva a vezetőülés. Sajnos az én 198 centis magasságomhoz semmilyen hátsó sor nem kényelmes (ahhoz legalább A8L kategória szükséges), ha magamra lövöm be az első ülést, szóval ez nem mérvadó.
A feláras, 19 hangsugárzós Bang & Olufsen Advanced rendszer 1800 wattos és álomszerűen szól, már ha rendesen behangoljuk, nem pedig csak arra játszunk, hogy szétküldje a dobhártyánkat a basszus, mert azt is simán megcsinálja.
Az alábbi videót érdemes megnézni az utastérről és a kezelőfelületről, picit jobban átjön az érzés, mint a fotók alapján, és részletesen bemutatják a menürendszert is.