Ötcsillagos az Audi A3-as 1

Felnőtt védelem (34 pont,  95 százalék)

Vajon neki mi az indián neve? Szomorú Vasárnap?

Vajon neki mi az indián neve? Szomorú Vasárnap?

Vajon neki mi az indián neve? Szomorú Vasárnap?


Az utastér stabil maradt a frontális ütközés után. Az első ülésen helyet foglaló bábuk adatai alapján mind a térd, mind a combcsont megfelelő védelmet élvez.

Oldalütközésnél maximális pontszámot kapott az Audi, és az oldalról oszlopnak csapódást is aránylag jól viseli a kocsi. Az első ülések és fejtámlák jó védelmet nyújtanak a ráfutásos baleseteknél.

Lassított felvételen hullik darabokra az A3-as:

Gyermekbiztonság ( 42 pont,  87 százalék)

A gyerekek biztonságban vannak az A3-asban

A gyerekek biztonságban vannak az A3-asban

A gyerekek biztonságban vannak az A3-asban


Mindkét kisgyereket szimuláló tesztbábu stabilan bent maradt a hátrafelé néző gyerekülésben, így nem érintkeztek az autóbelső keményebb részeivel. Habár az utasoldali légzsák egy kapcsolóval kiiktatható ? így biztonsággal használható az első ülésen is a menetiránynak háttal beszerelt gyerekülés ? de a figyelmeztető jelzések a szakértők szerint nem elég figyelemfelkeltők.

Gyalogosbiztonság (27 pont, 74 százalék)

Lökhárítója megfelelően kíméletes a gyalogosok lábával szemben, így a lehető legtöbb pontot kapta. A motorháztető főleg a kisméretű felnőtteknek és gyermekeknek jelent kevesebb veszélyt,  magasabb embereknek már nem veszélytelen. A motorháztető éle szintén csúnya lábsérüléseket okozhat.

Biztonsági berendezések (6 pont,  86 százalék)

Az elektronikus menetstabilizáló szériafelszerelés az A3-asban, hasonlóan, mint az első, hátsó ülések biztonsági öveit egyaránt figyelő rendszer. A sebességkorlátozó elektronika egyelőre nem kapható az autóhoz, így ezzel nem tudott értékes pontokat gyűjteni az Audi kompaktja.