Igencsak aggaszthatja az indiai kisautó gyenge szereplése a briteket, hiszen a nyilvántartásból kiderült, már több mint 2000 hasonló elektromos járgány rója az ország útjait, míg csak Londonban 750 darab szaladgál belőle.

A népszerű, kistermetű négykerekű azért kerülhetett forgalomba, mert mérete, tömege miatt nem számít személyautónak, így az igazi autókkal szemben támasztott biztonsági előírások sem voltak kötelezőek a

Kicsi, de veszélyes

Kicsi, de veszélyes


G-Wizszámára.

Az áprilisi törésteszteken igen szerényen teljesített az indiai gyártmányú villanyautó, de a forgalmazó ennek ellenére nem tartja megalapozottnak a vádakat, hiszen a statisztikák szerint eddig senki nem szenvedett komolyabb sérülést a miniautóban ülve.

Ennek egyik oka lehet, hogy főként a zsúfolt nagyvárosokban használják előszeretettel a járgányt, ahol a nagy sebességű ütközések igen ritkák. Ezzel szemben a parkolás gyerekjáték vele, és a füstös metropoliszok levegőjét sem rontja tovább.