A töréstesztek során a Peugeot 207 CC 1,6-os motorral felszerelt változatait törték össze a szakemberek. A nyitott autó tető nélkül is igen jól szerepelt, összesen 33 pontot szavaztak meg neki.

Ebben a számban minden pontot begyűjtött a Peugeot

Ebben a számban minden pontot begyűjtött a Peugeot


Belül kétfokozatú első légzsákok, oldal-, illetve a vezető oldalán térdlégzsák óvja a bent ülőket. Elöl övelőfeszítő és överő-határoló is került az autóba, és az első két üléshez a biztonsági öv becsatolására figyelmeztető jelzés is tartozik. Ezen felül ABS és fékasszisztens is jár az autóhoz, bár ezúttal nem jutott sok szerep ezeknek.

Frontális ütközésre 13 pontot (81 százalékot) kapott a francia kabrió, mind a kormány, mind az első oszlop stabilnak bizonyult, előbbi mindössze 13 mm-t mozdult el oldalirányba, utóbbi pedig 12 milliméterrel került közelebb a vezetőhöz. Pedáljai már nem állták ilyen jól a sarat, ott a gázpedál 7 centiméterrel került hátrébb, és majdnem néggyel feljebb.

A biztonsági övek azonban remekül végezték a dolgukat, a légzsákok pedig szintén mindent elkövettek, hogy minél kevesebb sérüléssel megússzák a tesztbábuk. Egyedül a vezető légzsákjának nem megfelelő nyomásával nem voltak megelégedve a tesztet végző mérnökök. Az oldalról érkező támadásokat hibátlanul kivédte a Peugeot, így erre megkapta a maximális 18 pontot (100 százalék).

A légzsákok munka után

A légzsákok munka után


Gyermekvédelmét technikai okok miatt nem tudták elvégezni, mivel a frontális és oldalütközésekkor az első üléseket középre szokták beállítani, így viszont a cég által ajánlott gyermekülés nem fért be az autóba. Annak érdekében, hogy indokolatlanul ne rontsák a többi teszt eredményét, nem tolták előre az első üléseket, inkább elmaradtak a gyermekülésekkel végzett töréspróbák.

Az autó gyalogosvédelme két csillagot ért, itt a gyalogosbarát lökhárítóért járt jó pont, de a gépháztető éle és a hátsó részek már nem kaptak ennyire jó megítélést.