Több mint szabadidőautó
Több mint szabadidőautó

Több mint szabadidőautó

Több mint szabadidőautó

Több mint szabadidőautó
244 lóerős, turbófeltöltős motor mozgatja az ötszemélyes szabadidőautót
Hatesebességes automatikus váltóval szerelik fel a Mazda CX-7-est
A szériaváltozat nagyban hasonlít az egy évvel korábbi koncepcióautóra
Több mint szabadidőautó 18
Több mint szabadidőautó 19
Több mint szabadidőautó 20
Több mint szabadidőautó 21
Több mint szabadidőautó 22
Több mint szabadidőautó 23
Több mint szabadidőautó 24
Fotó megosztása:
Egy évvel ezelőtt még tanulmányautóként mutatkozott be a Mazda szabadidőautója, idén azonban már a szériaváltozatot leplezték le Los Angeles-ben. A kifejezetten az amerikai piac igényeinek megfelelően tervezett jármű már márciustól megvásárolható, igaz, egyelőre csupán az USA-ban. Hazánkban várhatóan 2007 elején jelenik meg.

A gépháztető alá a Mazda6-ból már ismert 2,3 literes, négyhengeres, turbófeltöltővel és töltőlevegő-hűtővel felszerelt motor kapott helyet. A közvetlen befecskendezéses MZR 2.3 DISI (Direct Injection Spark Ignition) erőforrás 244 lóerőt teljesít 5000-es percenkénti fordulatszámon. Maximális forgatónyomatéka 350 newtonméter, aminek nagy része 2000-es és 5000-es fordulatszám között végig a sofőr rendelkezésére áll.

Az alumínium blokkos és hengerfejes motorba kovácsolt alkatrészek is kerültek a tartósság és a fokozott igénybevétel miatti nagyobb terhelés miatt.

Hatsebességes automatikus váltóval árulják majd az autót, amely a kézi váltást is biztosítja azoknak, akik nem bízzák ezt a műveletet az automatára. A CX-7 lassításáról négy darab szellőztetett tárcsafék gondoskodik.

A Mazda szabadidőautót felárért olyan extrákkal is megtömhetik a leendő vásárlók, mint a műholdas telefon és a DVD alapú navigációs rendszer. A vájt fülűek választhatnak maguknak 240 W-os BOSE hifiberendezést kilenc hangsugárzóval, surround hangzással.