Nem az Egyenlítőről, hanem egy lengyel tenyésztésű lóról, az utóbbi másfél évtized legnagyszerűbb arab telivéréről kapta a nevét a Genesis új tanulmányautója, az Equator. Róla azt kell tudni, hogy amellett, hogy a legjobb vérvonallal rendelkezik, csikóként kifejezetten jó természetű, kezes, barátságos állat volt, és könnyen tanult. Így aztán sorozatban nyert meg már fiatal korából minden versenyt, amelyre benevezték, tenyészcsődörként pedig a legkeresettebbek közé tartozik.

8 fotó

A Közel-Keleten tehát ezzel a névadással tökéletesen pozícionálták a Genesis új tanulmányát, és ha hozzávesszük, hogy olyan modellről van szó, amely nem csak úgy néz ki, mint egy terepjáró, de ténylegesen alkalmas is az offroad közlekedésre, már meg is van a koncepciójármű célcsoportja.

Nem akármilyen terepre ráadásul: a beadlock kerekek, amelyeknél csavarok rögzítik az abroncsot a felnire, hogy alacsony nyomással is biztonsággal lehessen haladni laza talajon, leginkább homokra (meg persze mocsaras tájra) alkalmasak.

Sivatagi kalandokra született ez a különleges autó 6

Azt már csak félig viccből tesszük hozzá, hogy a hosszú, geometrikus orr és a Genesisre jellemző, kétsávos nappali világítás szélsőséges megvalósítása miatt az autóba nem nehéz belelátni a Csillagok háborúja (Új remény) homoksiklóját

A beltérben a digitális az analóggal, a steampunk a futurisztikussal találkozik. Kesztyűtartó helyett mívesen kidolgozott, csatokkal lezárt dobozokban helyezhetjük el személyes holminkat.

Sivatagi kalandokra született ez a különleges autó 7

Minden ülésnél masszív kapaszkodó sejteti, hogy nem lassú andalgásra tervezték a Gran Equator tanulmányt. A használati értéket a dizájn szerves részeként megvalósított tetősínek és vízszintesen osztott hátfal fokozza.

A Genesis különleges tanulmányautója jelen formájában aligha kerül sorozatgyártásba

 

Sivatagi kalandokra született ez a különleges autó 8