Idén ünnepli hatvanadik születésnapját az Alpina GmbH, és ennek örömére bemutatták fennállásuk legnagyobb teljesítményű típusát. Az B8 GT alapját az Alpina B8 adja, ami pedig a BMW M850i Gran Coupéra épül. A 4.4 V8-as turbómotor gyári kivitelében 530, a B8-asban már 621 lóerőt ad le, a limitált kiadású B8 GT orrába azonban már 634 lóerőre hangolva építették be.
A nyolcfokozatú automata váltót ugyanúgy a megnövekedett teljesítményhez és forgatónyomatékhoz (850 Nm) igazították, mint az összkerékhajtási rendszert: átdolgozták az osztóművet, és újraprogramozták az elektronikus részlegesen önzáró hátsó differenciálművet.

BMW ALPINA B8 GT
A fejlesztéseknek köszönhetően az Alpina B8 GT álló helyzetből 3,3 másodperc alatt éri el a 100 km/órát, és 10,4 másodperc alatt a 200-at. Végsebessége 328 km/óra.
Az első rugótornyokat kitámasztották, a felfüggesztést és a kormányművet vezérlő szoftvereket átprogramozták. A 21 colos, sokküllős keréktárcsák mögött saját fejlesztésű sport-fékrendszert találunk.

BMW ALPINA B8 GT
A beltér kifejezetten ide tervezett bőr/Alcantara kidolgozású, de vannak további, feláras opciók is. A lökhárítók, illetve a légfüggöny oldalsó kivezető nyílása szénszálas díszítést kapott. A szokásos kékeszöld fényezés mellett öt exkluzív árnyalat áll a vevők rendelkezésére, illetve rendelhető új, kéttónusú karosszériafestés is, ám csak a gyártás ötödéhez, azaz 20 autóhoz – a B8 GT-ből ugyanis mindössze 99 példány készül.

BMW ALPINA B8 GT