A Bentley míves bőrüléseinek dupla steppelése köszön vissza a 2024-re átdolgozott Genesis GV70 hűtőmaszkján. Takarítani pokoli lehet, viszont a kezdetektől két sávval kirajzolt fényszórók és hátsó fények mellett organikusnak, időtlennek hat ez a megoldás.

Annál is érthetetlenebb, hogy a belső térben miért döntött úgy a márka, hogy a cégcsoport többi márkájánál (Kia, Hyundai) bevált, hatalmas, széles vásznú, érintőképernyőt és digitális műszerfalat egyesítő OLED-panelt illeszti a finom ívvel megrajzolt műszerfal tetejére. Funkcionálisan minden bizonnyal észszerű döntés volt, de az oválisokból építkező beltér valami lágyabbat érdemelt volna.

Ott szögletes ez az autó, ahol nem vártuk volna 1

Annál is erősebb a kontraszt, mert a klíma kezelőfelülete a padlókonzol tetejére költözött, így még hatásosabban érvényesül a középkonzol letisztultsága.

De nem csak disszonáns változásokat hoz a 2024-es modellév: hátul a lökhárítók sarkából a zárófényekkel közös panelbe költöztek az irányjelzők, a hátsó szenzorokat és kamerát pedig a harmadik fémlámpa hosszú sávjában rejtették el.

Ott szögletes ez az autó, ahol nem vártuk volna 15

Szintén új a GV70 Sport kivitel, amely módosított orrkialakítást és lökhárítókat, sötét kipufogóvégeket és keréktárcsákat kapott. Az utastérben alul egyenesre vágott kormánnyal és narancssárga díszítőöltésekkel találkozunk.

A GV70 Koreában már rendelhető, Európában hamarosan megjelenik; további részletek a premierhez közeledve lesznek elérhetők.

Ott szögletes ez az autó, ahol nem vártuk volna 16

A GV70 jelenleg 2,2 literes, 201 lóerős dízelmotorral, 2,5 literes, 304 lóerős benzines turbómotorral, valamint dupla villanymotoros, 490 lóerős elektromos hajtáslánccal elérhető.