Lassan egy éve annak, hogy megjelent hazánkban a Dongfeng Motor, ami olyasmi, mintha azt mondanánk, jelen van nálunk a General Motors. A kínai autóipar harmadik legnagyobb gyártója ugyanis féltucatnyi márkával képviselteti magát szerte a világban, amelyeket ráadásul nemzetközi piacain többé-kevésbé szabadon kezel: ugyanaz az autó országról országra más néven kerülhet forgalomba. Maradjunk tehát annál, hogy a magyar forgalmazó most két új modellt hozott be az országba.

Újabb kínai autók Magyarországon 1
Újabb kínai autók Magyarországon 2

Újabb kínai autók Magyarországon

Újabb kínai autók Magyarországon 12
Újabb kínai autók Magyarországon 13
Újabb kínai autók Magyarországon 14
Újabb kínai autók Magyarországon 15
Újabb kínai autók Magyarországon 16
Újabb kínai autók Magyarországon 17
Újabb kínai autók Magyarországon 18
Újabb kínai autók Magyarországon 19
Újabb kínai autók Magyarországon 20
Fotó megosztása:

Az egyik a Dongfeng T5 Evo (más piacokon Forthing T5 Evo), egy klasszikus alsó-középkategóriás szabadidőjármű, amelyet villanymotor helyett 197 lóerős, 285 Nm-es, másfél literes, négyhengeres benzinmotor hajt. A 4565 x 1860 x 1690 mm-es dimenziókkal bíró, 2715 mm-es tengelytávú autó váltója hétfokozatú dupla kuplungos egység, kezelőfelülete két átlagos méretű kijelzőből áll.

Újabb kínai autók Magyarországon 21

A másik modell a Fengon 5 (más piacokon Fengon iX5) terepkupé, amely valamivel nagyobb (4685 x 1865 x 1645 mm, 2790 mm tengelytáv) a T5 Evónál. Hajtását egy szintén 1,5 literes, de 137 lóerős, 220 Nm-es motor, valamint egy fokozatmentes automata sebességváltó adja. 180 km/órás végsebessége ugyanakkora, mint a T5 Evóé.

Újabb kínai autók Magyarországon 22