Az észak-amerikai Ringbrothers tuningalkatrészek gyártójából vált komplett átépítések mesterévé. Specialitásuk a restomod, de túlmennek a szokásos módosításokon: az itt látható autónak például minden elemét áttervezték és újragyártották. Ezt szó szerint értsd: a négy kerék agyrészén látható piros Mustang-emblémán kívül semmit nem tartottak meg az eredeti, első generációs Fordból.

Mesés átverés ez a gyönyörű nem-veterán autó 1
Mesés átverés ez a gyönyörű nem-veterán autó 2

Mesés átverés ez a gyönyörű nem-veterán autó

Mesés átverés ez a gyönyörű nem-veterán autó

Mesés átverés ez a gyönyörű nem-veterán autó 14
Mesés átverés ez a gyönyörű nem-veterán autó 15
Mesés átverés ez a gyönyörű nem-veterán autó 16
Mesés átverés ez a gyönyörű nem-veterán autó 17
Mesés átverés ez a gyönyörű nem-veterán autó 18
Mesés átverés ez a gyönyörű nem-veterán autó 19
Mesés átverés ez a gyönyörű nem-veterán autó 20
Mesés átverés ez a gyönyörű nem-veterán autó 21
Mesés átverés ez a gyönyörű nem-veterán autó 22
Mesés átverés ez a gyönyörű nem-veterán autó 23
Mesés átverés ez a gyönyörű nem-veterán autó 24
Fotó megosztása:

A Ringbrothers Caged névre hallgató alkotás stílusa persze azonos, de a lemezeket átméretezték, az éleket jobban levasalták. Az autó szélesebb lett, 2,5 centivel rövidebb, a hűtőmaszk 5 centivel hátrébb került, és még sorolhatnánk. A képet 3D nyomtatóval előállított részletek teszik teljessé. A bordó fényezéshez egy speciális BASF anyagot használtak, az eredetileg csillogó (krómozott, illetve nemesacél) alkatrészek kerámiabevonatot kaptak.

Mesés átverés ez a gyönyörű nem-veterán autó 25

Szakértőnek kell persze lenni ahhoz, hogy valaki megmondja, hogy amit itt látunk, nem egy eredeti Mustang. A hajtásláncra viszont elég rápillantani, hogy észrevegyük a különbséget: az 5.0 V8-as blokk a Ford kifejezetten motorsportügyfelek számára épített, külön megvásárolható Coyota erőforrása, a váltó a számos kortárs modellben megtalálható, modern tízfokozatú automata. A lengéscsillapítók, a fékek mind a motorsportból származnak, a hátsó felfüggesztést függetlenre cserélték.

Mesés átverés ez a gyönyörű nem-veterán autó 26

A Ringbrothers munkatársai a megrendelő személyes igényeit maximálisan figyelembe véve dolgoztak az autón, összesen több mint 4200 munkaórát áldozva a projektre. Ezt vélhetően az ár is tükrözte, bár arról nem közöltek információt.