Összesen huszonkét, a fej- és a háttámlát, valamint a párnákat érintő beállítási móddal, elektronikusan mozgatható lábtartóval, illetve testhelyzet-szabályozó technológiával látott napvilágot a Bentley legújabb hátsó ülése (Airline Seat Specification), melyet a hosszabb tengelytávú Bentaygába szereltek be először. Magáról a modellről ebben a cikkben írtunk részletesen.
A testhelyzet-szabályozó technológiát egy csontkovács segítségével alkották meg, ami a fáradtságot is gátolja. Az algoritmusok irányította pneumatikus szelepek hat, egymástól független nyomászónában 177 különböző nyomásváltozást fejtenek ki az utas testén, tehermentesítve a feszült testszöveteket, miközben arra ösztönzi az utast, hogy javítson a testtartásán, így megelőzve a hosszabb utakon tapasztalható kényelmetlenséget.


Kifinomult, automatikus klímaérzékelő rendszerrel is felszerelték az üléssort, ami a Bentley állítása szerint 25%-kal hatékonyabb a manuális ülésvezérlőknél. 25 ezredmásodperc alatt érzékeli a hőmérséklet és a páratartalom változásait, méghozzá 0,1 °C-os pontossággal, azokra szellőztetéssel, fűtéssel vagy akár egyszerre mindkettővel képes reagálni. Hét komfortfokozat érhető el, de a tanulmányok szerint az emberek 75-80%-a semleges üzemmódban működteti – érdekesség, hogy még olyan funkció is van, mely lehűti azt, aki lázas.





Annak ellenére, hogy az ASS opcionálisan választható, a Bentayga-vásárlók fele igényt tart rá. A képet ugyanakkor árnyalja, hogy a nyújtott tengelytávú modell Azure V8-változata a legtöbb piacon rendelhető, ám jelenleg Európában, az Egyesült Királyságban, Svájcban, Ukrajnában, Norvégiában, Törökországban és Vietnámban nem érhető el.