Egy éven át havonta nyolc, összesen tehát kilencvenhat darabot épít az Audi RS Q8 Signature Edition modellből az ABT Sportsline, eggyel sem többet. Szerencse, mert különben még ellenünk fordulnának és leigáznák az emberiséget: a V8-as ikerturbós motor csúcsteljesítményét 800 lóerőre emelték, a maximális forgatónyomaték kerek 1000 Nm.

Felülmúlta saját magát az ABT csúcs-szabadidőjárműve 1
Felülmúlta saját magát az ABT csúcs-szabadidőjárműve 2

Felülmúlta saját magát az ABT csúcs-szabadidőjárműve

Felülmúlta saját magát az ABT csúcs-szabadidőjárműve 19
Felülmúlta saját magát az ABT csúcs-szabadidőjárműve 20
Felülmúlta saját magát az ABT csúcs-szabadidőjárműve 21
Felülmúlta saját magát az ABT csúcs-szabadidőjárműve 22
Felülmúlta saját magát az ABT csúcs-szabadidőjárműve 23
Felülmúlta saját magát az ABT csúcs-szabadidőjárműve 24
Felülmúlta saját magát az ABT csúcs-szabadidőjárműve 25
Felülmúlta saját magát az ABT csúcs-szabadidőjárműve 26
Felülmúlta saját magát az ABT csúcs-szabadidőjárműve 27
Felülmúlta saját magát az ABT csúcs-szabadidőjárműve 28
Felülmúlta saját magát az ABT csúcs-szabadidőjárműve 29
Felülmúlta saját magát az ABT csúcs-szabadidőjárműve 30
Felülmúlta saját magát az ABT csúcs-szabadidőjárműve 31
Felülmúlta saját magát az ABT csúcs-szabadidőjárműve 32
Felülmúlta saját magát az ABT csúcs-szabadidőjárműve 33
Felülmúlta saját magát az ABT csúcs-szabadidőjárműve 34
Fotó megosztása:

A nehéz autó így 3,2 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, a végsebesség pedig eléri a 315 km/órát – ugyanannyit, mint a korábban bemutatott, 750 lóerős ABT RS Q8. Ilyenkor egyébként meglehetős mennyiségben távozik a szén-dioxid a két darab, egyenként 105 mm-es végcsövön. Azt is feltételezzük, hogy a festetlen karbon aerodinamikai idomok nem csupán dísznek kerültek az autóra, ekkora tempónál már oda kell figyelni a felhajtóerőre. Egészen különlegesek a 23 colos keréktárcsák, amelyeket eddig egyetlen más munkájához sem kínált az ABT.

Felülmúlta saját magát az ABT csúcs-szabadidőjárműve 35