Michelisz Norbert idén két sorozatban indul párhuzamosan: a Hyundai felkérésére nemcsak a WTCR-ben, hanem az ETCR-ben is teljes idényt teljesít. Tavaly Jean-Karl Vernay már vállalta a kettős terhelést, és mindkét bajnokságban kiválóan szerepelt.

“Mióta beharangozták a vadonatúj elektromos túraautó-bajnokság létrejöttét, érdeklődve figyeltem ezeket a látványra is nagyon izgalmas autókat. Aztán az elmúlt években kétszer is lehetőségem nyílt bemutatókon vezetni a Hyundai ETCR-autóját, és az ösztönös kíváncsiságom vággyá alakult” – írta Michelisz.

“Vágytam arra, hogy próbára tehessem magam ezzel a versenyzőként óriási kihívást jelentő technológiával. Hálás vagyok a Hyundai Motorsportnak, hogy idén megadja nekem erre a lehetőséget a WTCR-ben való szereplésem mellett, amely így számomra tökéletes kombináció. Hihetetlenül izgatottan várom a május 6-8-i, Pau Ville-i dupla szezonrajtot!”

Az ETCR-autók 450-500 kilóval többet nyomnak egy WTCR-autónál, és nagyjából kétszer olyan erősek is. Időmérőn, csúcsüzemmódban kb. 700 lóerős teljesítményt képesek leadni. Míg a WTCR-ben versenygumikat használnak, addig az ETCR-ben utcai jellegű abroncsok kerülnek az autókra. Június közepén a WTCR és az ETCR egyszerre látogat a Hungaroringre is.