Egy évvel ezelőtt mutatta be az új generációs Pathfindert a Nissan, most pedig elkészítette a típus offroadcentrikus átiratát.

Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 1
Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 2

Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből

Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből

Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 32
Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 33
Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 34
Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 35
Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 36
Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 37
Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 38
Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 39
Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 40
Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 41
Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 42
Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 43
Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 44
Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 45
Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 46
Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 47
Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 48
Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 49
Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 50
Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 51
Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 52
Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 53
Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 54
Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 55
Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 56
Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 57
Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 58
Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 59
Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 60
Fotó megosztása:

A Pathfinder Rock Creek kizárólag összkerékhajtással lesz kapható, futóművét 16 mm-rel megemelték, és áthangolták a csillapítását. A 18 colos keréktárcsák kamu beadlock kialakítást kaptak (azaz úgy néznek ki, mintha csavarral lehetne rögzíteni rajtuk az abroncsot, hogy a terepen gyakran alkalmazott extrém kis nyomáson se forduljon le), az abroncsok viszont valódi durva mintázatú, vegyes használatú darabok.

Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 61

A tetőn robusztus csőszerkezetű csomagtartót helyeztek el, 100 kg dinamikus terhelhetőséggel.

Egyedi az orrkialakítás, az ismert V-motívumba méhsejt mintázatú rácsot illesztettek, a lökhárító is teljesen új (benne LED-es ködlámpákkal), a karosszériát Rock Creek-emblémák díszítik.

Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 62

Az utastérben műbőr/szövet kárpitozású üléseket találunk, hímzett Rock Creek felirattal. Narancssárga kontrasztos öltések díszítik az üléseket, a kormánykereket, a műszerfalat, a középkonzolt és az ajtópaneleket. A második sorban alapértelmezésben két különálló ülést kínál a Rock Creek modell.

Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 63

Végezetül alapfelszerelés a panoráma-monitorrendszer, amely külön terepüzemmódot kapott. Szintén nem kell felárat fizetni a vonóhorogért és kábelezésért (a modell 2670 kg-ot tud vontatni).

A 2.5 V6-os motor teljesítményét (288-ról 299 lóerőre) és forgatónyomatékát (351 helyett 366 Nm) is megnövelték, bár ez a fejlesztés valószínűleg nem csak a Rock Creek kivitelt érinti, hanem az összes 2023-as modellévi kivitelen megjelenik majd.

Terepverzió készült az aszfaltbarát óriás crossoverből 64