Újabb jó hírt osztott meg potenciális vásárlóival az RML csoport, amely több évtizedes autóipari beszállítói tevékenykedés után saját sportautó gyártásába kezd. A „saját” persze viszonylagos, hiszen az alapokat az 1990-es évek végének legendája, a Ferrari 550 Maranello adja, a dizájnt pedig egy hatvanéves szexszimbólum, a Ferrari 250 SWB ihlette.

Elkészült a Ferrariból épített ál-Ferrari 1
Elkészült a Ferrariból épített ál-Ferrari 2

Elkészült a Ferrariból épített ál-Ferrari

Elkészült a Ferrariból épített ál-Ferrari

Elkészült a Ferrariból épített ál-Ferrari 19
Elkészült a Ferrariból épített ál-Ferrari 20
Elkészült a Ferrariból épített ál-Ferrari 21
Elkészült a Ferrariból épített ál-Ferrari 22
Elkészült a Ferrariból épített ál-Ferrari 23
Elkészült a Ferrariból épített ál-Ferrari 24
Elkészült a Ferrariból épített ál-Ferrari 25
Elkészült a Ferrariból épített ál-Ferrari 26
Elkészült a Ferrariból épített ál-Ferrari 27
Elkészült a Ferrariból épített ál-Ferrari 28
Elkészült a Ferrariból épített ál-Ferrari 29
Elkészült a Ferrariból épített ál-Ferrari 30
Elkészült a Ferrariból épített ál-Ferrari 31
Elkészült a Ferrariból épített ál-Ferrari 32
Elkészült a Ferrariból épített ál-Ferrari 33
Elkészült a Ferrariból épített ál-Ferrari 34
Fotó megosztása:

Az előzetes információk szerint a 485 lóerőre és 568 Nm-re hangolt 5.5 V12-es blokkhoz hatfokozatú, kézi sebességváltó csatlakozik, az autónak valamivel több mint négy másodpercre van szüksége ahhoz, hogy álló helyzetből elérje a 100 km/óra sebességet, a végsebesség pedig várhatóan megközelíti a 300 km/órát.

Elkészült a Ferrariból épített ál-Ferrari 35

A szénszálas panelekből építkező karosszéria jóvoltából az autó könnyebb lesz, mint az 550 Maranello, és persze drágább is: a tavaly nyári információk szerint 1,7 millió dollárnál, azaz 535 millió forintnál indul a kívül öregített, belül modernizált autó.