Piros és fekete: ezek a Škoda Fabia Monte Carlo hagyományos színei. Az először 2011-ben bevezetett felszereltségi szint legújabb kiadását fekete hűtőmaszk és hátsó diffúzor különbözteti meg. Fekete a hátsó felirat, és szintén feketék a 16-18 colos méretben kínált, akár egyedi rajzolattal is kapható keréktárcsák. Az első kerékdobokon speciális embléma díszeleg.

Megérkezett a csúcskivitelű Škoda Fabia 1
Megérkezett a csúcskivitelű Škoda Fabia 2

Megérkezett a csúcskivitelű Škoda Fabia

Megérkezett a csúcskivitelű Škoda Fabia

Megérkezett a csúcskivitelű Škoda Fabia 19
Megérkezett a csúcskivitelű Škoda Fabia 20
Megérkezett a csúcskivitelű Škoda Fabia 21
Megérkezett a csúcskivitelű Škoda Fabia 22
Megérkezett a csúcskivitelű Škoda Fabia 23
Megérkezett a csúcskivitelű Škoda Fabia 24
Megérkezett a csúcskivitelű Škoda Fabia 25
Megérkezett a csúcskivitelű Škoda Fabia 26
Megérkezett a csúcskivitelű Škoda Fabia 27
Megérkezett a csúcskivitelű Škoda Fabia 28
Megérkezett a csúcskivitelű Škoda Fabia 29
Megérkezett a csúcskivitelű Škoda Fabia 30
Megérkezett a csúcskivitelű Škoda Fabia 31
Megérkezett a csúcskivitelű Škoda Fabia 32
Megérkezett a csúcskivitelű Škoda Fabia 33
Megérkezett a csúcskivitelű Škoda Fabia 34
Fotó megosztása:

Az utastérben a fekete az alapszín, és ahol csak tudott, pirossal díszített a Škoda; az integrált fejtámaszos sportülések és a háromküllős sportkormány öltéseitől a műszerfali betéteken át a kilincsekig. Az első könyöklőket és a középkonzol alját ellenben karbonimitáció borítja. Az opciós digitális műszeregység egyedi grafikájú hátteret kap.

Megérkezett a csúcskivitelű Škoda Fabia 35

Noha a Monte Carlo felszereltségi szint a Škoda sportsikerei előtt hivatott tisztelegni, a motorizációban ez nem nyilvánul meg – az ugyanis semmiben nem különbözik a már ismert lehetőségektől. Ennek megfelelően négyféle benzinmotor rendelhető. Az egyliteres szívó háromhengeres 80 lóerős.

 

Az ugyanekkora turbómotor hangolástól függően 95 vagy 110 lóerős lehet – utóbbi már nem öt-, hanem hatfokozatú kéziváltót kap, sőt, hétfokozatú DSG váltóval is rendelhető. Ez utóbbi erőátvitel az egyetlen opció a másfél literes, négyhengeres, 150 lóerős csúcsmotorhoz, ami 225 km/óra végsebességével és 8,0 másodperces 0-100 km/óra gyorsulásával már majdnem olyan sportos, mint amit a Monte Carlo kivitel külső és belső megjelenése ígér.

Megérkezett a csúcskivitelű Škoda Fabia 37