Az Indigo Technologies 2010-ben jött létre, hogy a betokosodott autóipari eljárásokon és megoldásokon túlmutató ötletekkel segítse az elektromos mobilitás térnyerését. Az elmúlt tíz évben több tucat innovációt, alkatrészt és fődarabot mutattak be, most pedig elérkezettnek látták az időt első autójuk megépítésére – vagy legalábbis az elképzelés prezentálására.

Itt az anyósülés nélküli városi autó 1
Itt az anyósülés nélküli városi autó 2

Itt az anyósülés nélküli városi autó

Itt az anyósülés nélküli városi autó

Itt az anyósülés nélküli városi autó 13
Itt az anyósülés nélküli városi autó 14
Itt az anyósülés nélküli városi autó 15
Itt az anyósülés nélküli városi autó 16
Itt az anyósülés nélküli városi autó 17
Itt az anyósülés nélküli városi autó 18
Itt az anyósülés nélküli városi autó 19
Itt az anyósülés nélküli városi autó 20
Itt az anyósülés nélküli városi autó 21
Itt az anyósülés nélküli városi autó 22
Fotó megosztása:

Az Indigo Flow (amelynek a névazonosság ellenére semmi köze a Limp Bizkit-dalhoz) személy- és áruszállító kivitelben egyaránt megvalósítható, közös jellemzőjük a rendkívül mélyen húzódó, teljesen sík padló. Ennek titka, hogy a fejlesztők a kerekekbe integrálták az aktív felfüggesztést és a villanymotort is, ami rendkívül helytakarékos megoldás, a kedvezőtlenül nagy rugózatlan tömeg pedig városi sebességeknél még nem jelent hátrányt.

Itt az anyósülés nélküli városi autó 23

A négy motor egyenként 30 lóerős, maximális forgatónyomatékuk 250 Nm. Az akkumulátorcsomag mindössze 40 kWh kapacitású, ám ezzel is 400 kilométeres hatótávolságot ígér a fejlesztő.

A középen ülő sofőr körül rengeteg tárolóhely és digitális műszerek találhatók, hátul pedig vagy két ülés és tágas csomagtartó, vagy hatalmas raktér várja, hogy kihasználják. A középre rendezett vezetőülésnek egyébként ebben a formában nem sok értelmét látjuk, hiszen hely volna bőven még egy ülés beépítésére. Az is igaz persze, hogy a vezetőülést így az ajtónyílás elé helyezhették, ezért hátul rengeteg a hely.

Itt az anyósülés nélküli városi autó 24

A másik előny, hogy így bal- és jobbkormányos piacokon egyformán jól (vagy rosszul) használható a jármű, amelyet nem magánszemélyek, hanem elsősorban fuvarmegosztó szolgáltatók számára kínálnak – majd, valamikor, a közeljövőben. Ha tényleg megvalósul a projekt.