Rendszerről rendszerre faragott le egy-két százalékot villanyautóinak energiafogyasztásából az Opel. Optimalizálták például a klíma- és szellőzőberendezés működését: a korábbinál jobb hatásfokú hőszivattyút építettek be, amely a környezetből elvont hőenergia felhasználásával fűti, illetve hűti az utasteret, így tehermentesítve az akkumulátort.

Mostantól messzebb mennek az Opel villanyautói 1
Mostantól messzebb mennek az Opel villanyautói 2

Mostantól messzebb mennek az Opel villanyautói

Mostantól messzebb mennek az Opel villanyautói

Mostantól messzebb mennek az Opel villanyautói 7
Mostantól messzebb mennek az Opel villanyautói 8
Mostantól messzebb mennek az Opel villanyautói 9
Mostantól messzebb mennek az Opel villanyautói 10
Fotó megosztása:

A fejlődés különösen a téli hónapokban lesz kézzel fogható, ígéri az Opel, és ez jó hír, mivel hidegben eleve csökken az akkumulátorok töltésmegtartó képessége. Emellett lecserélték az erőátvitel fordulatszám-csökkentő komponensét, valamint új, kisebb gördülési ellenállású abroncsokat szereltek fel.

Mindennek köszönhetően az Opel Corsa-e mostantól 359, a Mokka-e 338 kilométert tud megtenni egy feltöltéssel a WLTP norma szerint.

Mostantól messzebb mennek az Opel villanyautói 11

Az Opel, amely még azt megelőzően csatlakozott a PSA csoporthoz, hogy az a korábbi FCA (Fiat Chrysler Automobiles) társulással összekapaszkodva megalakította volna a Stellantis óriáskonszernt, 2024-re teljes modellkínálatát villamosítani szándékozik, és 2028-tól kizárólag akkumulátoros elektromos járműveket kíván forgalmazni Európában.